do pracujących na odległość

1. Data: 2003-06-14 18:23:57

Temat: do pracujących na odległość
Od: Robert Szymczak <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zostałem poproszony o przesłanie:
=================================

Szanowni Panstwo,

Jestem pracownikiem naukowym Centralnego Instytutu Ochrony Pracy.
Obecnie prowadze badania ankietowe osob niepelnosprawnych, które
zatrudnione sa na zasadzie telepracy (praca w domu przy pomocy komputera
i lacza internetowego, na roznych zasadach prawnych - umowa o prace,
umowa zlecenie, samozatrudnienie..). Licze bardzo na pomoc osob, które
spelniaja te warunki i kontakt ze mna. Telefon i e-mail podany jest
ponizej. Honorarium za wypelnienie ankiet wynosi 64 zl. Zapewniam
zachowanie poufnosci otrzymanych danych.
Z gory serdecznie dziekuje.
Bozena Kurkus-Rozowska

Telefon kontaktowy: 022 623 32 79
e-mail: b...@c...pl

2. Data: 2003-06-14 19:11:48

Temat: Re: do pracujących na odległość
Od: "LM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znasz osobę, która Cię poprosiła o to? Czy jest wiarygodna?

LM

3. Data: 2003-06-15 07:46:05

Od: Robert Szymczak <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LM napisał:
> Czy znasz osobę, która Cię poprosiła o to? Czy jest wiarygodna?

Oczywiście, jest to osoba wiarygodna, a CIOP _naprawdę_ prowadzi te badania.

Pozdrawiam,
Robert

4. Data: 2003-06-15 13:40:04

Od: Tomasz Przybysz <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus Robert Szymczak <p...@h...pl> pisze:

>Oczywiście, jest to osoba wiarygodna, a CIOP _naprawdę_ prowadzi te badania.

Potwierdzam słowa Roberta - ja już otrzymałem ankietę, a na wszelkie
pytania dostałem wyczerpujące odpowiedzi mailem.

--
Pozdrawiam... Tomek
http://www.fop.prv.pl GG: 341686

5. Data: 2003-06-15 14:41:28

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez ja wypelnilem i odeslalem na poczatku maja

Leszek

6. Data: 2003-06-18 09:51:22

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, dajcie znac jak dostaniecie kase :)

7. Data: 2003-06-18 11:33:02

Od: "Pearl" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> Ja tez ja wypelnilem i odeslalem na poczatku maja

Chyba lepiej było wysłać pocztą za zaliczeniem pocztowym. :)

--
Pozdrawiam.
Perła

Jeszcze o Konstytucji UE i aktywności Polski
"Pomoc koleżeńska"
Wypoczynek w Szklarskiej Porębie.
Nowosybirsk
;-)