Przesąd przedslubny :)

1. Data: 2005-09-22 13:28:03

Temat: Re: Przesąd przedslubny :)
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 15:28:44 +0200, in pl.rec.uroda "Magda"
<m...@o...pl> wrote in <dgubil$p9p$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Moje pytanie brzmi: Czy znacie może taki przesąd, który mówi, że para
>(chłopak i dziewczyna), którzy planują już swoj slub, nie powinni wcześniej
>razem stawac przed ołtarzem w innym charakterze (np świadkowie na innym
>ślubie czy jako rodzice chrzestni) ?

Nie. A gdyby nawet taki był, to co? Chyba lepiej sugerować się zdrowym
rozsądkiem, a nie przesądami niewiadomego pochodzenia ;)

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-09-22 13:28:44

Temat: Przesąd przedslubny :)
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przepraszam, że tutaj, troszke to nie związane z tematyka grupy, ale może
się nie pogniewacie :)

[...]

Bede bardzo wdzięczna, jeśli mnie oświecicie w tym względzie :)

Pozdrawiam!

Magda

1. Data: 2005-09-22 14:09:08

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/22/2005 3:28 PM,Użytkownik Magda usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> razem stawac przed ołtarzem w innym charakterze (np świadkowie na innym

Ja nie znam, ale jak juz staneli, to co? Przerabane do konca zycia?
Rozstac sie maja? :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 15:08:51

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> Ja nie znam, ale jak juz staneli, to co? Przerabane do konca zycia?
> Rozstac sie maja? :))

To ponoć ma znaczyć, że juz razem nigdy przed ołtarzem nie staną (czyt. do
ich ślubu nie dojdzie)

M.

1. Data: 2005-09-22 15:20:34

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 17:08:51 +0200, in pl.rec.uroda "Magda"
<m...@o...pl> wrote in <dguhdk$p33$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>To ponoć ma znaczyć, że juz razem nigdy przed ołtarzem nie staną (czyt. do
>ich ślubu nie dojdzie)

Oczywiście. Ale Krusz. pytała o to, co ma zrobić taka para - rozstać
się?

Serio, pointa dowcipu o Jasiu-synu rolnika i pani nauczycielce zawsze
jest aktualna.

1. Data: 2005-09-22 15:29:31

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/22/2005 5:08 PM,Użytkownik Magda usiadł wygodnie i napisał:

> To ponoć ma znaczyć, że juz razem nigdy przed ołtarzem nie staną (czyt. do
> ich ślubu nie dojdzie)

To, czy do ich ślubu dojdzie, czy nie, zależy tylko i wyłącznie od nich
i od nikogo i niczego innego. I całe szczęście :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 15:38:35

Temat: Re: Przesšd przedslubny :)
Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/22/2005 5:20 PM,Użytkownik Anna M. Gidyńska usiadł wygodnie i
napisał:

> Serio, pointa dowcipu o Jasiu-synu rolnika i pani nauczycielce zawsze
> jest aktualna.

Kurde, mówisz szyfrem, nie kumam :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 15:46:03

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska"

do

> Oczywiście. Ale Krusz. pytała o to, co ma zrobić taka para - rozstać
> się?

Taka para ma nie dopuścic do sytuacji, w której stoja przed ołtarzem w
okolicznościach innych niz ich własny ślub :)

M.

1. Data: 2005-09-22 15:51:31

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/22/2005 5:46 PM,Użytkownik Magda usiadł wygodnie i napisał:

> Taka para ma nie dopuścic do sytuacji, w której stoja przed ołtarzem w
> okolicznościach innych niz ich własny ślub :)

No, ale mi chodziło o to, że jeśli już taka sytuacja zaistniała i,
cholera, byli chrzestnymi, to co? Spisać się nawzajem na straty?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 16:01:26

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 17:38:35 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> wrote in
<dguj6o$emv$3@nemesis.news.tpi.pl>:

>Kurde, mówisz szyfrem, nie kumam :)

Oj ;) Jaś, syn rolnika, przysypia w szkole na biologii. Są żniwa czy
inne takie, Jaś zasuwa po szkole aż furczy i nie ma głowy do
pobierania nauki. Ręce go bolą, nogi go bolą, nie wyspał się. Pani od
biologii pyta: "Jasiu, powiedz nam, jak rozmnaża się euglena?". Jasio
podrywa głowę, otwiera oczy szerzej, patrzy na panią ciężkim wzrokiem
i mówi "Chciałbym mieć Pani problemy...".

--
pozdrawiam,
amg
http://dziwne-szyldy.blogspot.com/

Moze nt ale może ktoś coś wie....
KRAKOW-KATOWICE - lack/latex na metry - gdzie?
KRAKOW-KATOWICE - lack/latex na metry - gdzie?
[wroc] To już juuuutroooo... :))
[spam] Faruszki dl akosmetyczek, fryzjerek