do winoroślarzy

1. Data: 2003-11-13 20:24:23

Temat: do winoroślarzy
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tym razem ja po prośbie,

zwrócił się do mnie jakiś Norweg z prośbą o zrazy odmian:
IZA ZALIWSKA, GALBENA NOU; POLAR; ILICZEWSKIJ RANNIJ, WOSTORG, MALINOWYJ.

Problem w tym, że ja tych odmian nie mam. Czy ktoś (Janusz?, Darek?,
Paweł?) mógłby poratować i przesłać na mój adres? Albo bezpośrednio do
zainteresowanego (adres na życzenie)...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewnemu panu ze Słomnik
Sterczał ów narząd jak pomnik.

2. Data: 2003-11-14 11:27:43

Temat: Re: do winoroślarzy
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IZA ZALIWSKA, POLAR; ILICZEWSKIJ RANNIJ
Mam

> mógłby poratować i przesłać na mój adres?
Mogę, i chętnie przyślę, ale to trochę cienkie patyczki jak na sadzonki, bo
na wiosnę były sadzone, ale może będzie spoko i urośnie.
Ale nie za dużo tego będzie - 2 lub 3, bo reszta latorośli cieniutka
Adres na priv mi przyślij

> Pozdrawiam,

Jacek

PS. Chętnie bym się powymieniał. Poszukuję odmian z większymi owocami. np.
Agat Doński, Muskat Letnij i podobne.
Jak ktoś ma zbędne badyle to chętnie przyjmę. Chętnie się odwdzięczę, jak
tylko będę miał czym :-)
Płacę za przesyłkę.

Pomocy, co zrobić?
Ustawa o winnictwie w Polsce