do zelzonych przez Jeffa

41. Data: 2006-11-17 12:35:27

Temat: Re: do zelzonych przez Jeffa
Od: "Jeff" <j...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

.

> Jeff, nie kpij sobie. To zostało sprawdzone:.
> Salz Kwasower.

...mysle ze zle zostalo sprawdzone. Trzeba sprawdzic dokladniej.

> Czasami żartujemy, ale teraz mówimy powaznie: Księgi Syjonu jak napisałem są
> niezbitym dowodem spisku Żydów przeciwko ludzkości. Czyżbyś ich nie czytał?

...czasami zartujecie? tzn. kto dokladnie? was jest ilu?

Księgi Syjonu jak napisałem są
> niezbitym dowodem spisku Żydów przeciwko ludzkości. Czyżbyś ich nie czytał?

..nie, ja ich nie czytalem, ale jak widze ty chyba tak, skoro o nich piszesz.

> Trudno mi się z tym zgodzić Jeff. Prawda już wyszła na jaw. W samej
> Australii do tej pory umarło z powodu stłuszczenia wątroby na diecie
> optymalnej 1528 osób.

> Drugie tylle a nawet więcej jak pamiętam z raportów które udało mi się
> przechwycic dwa dni temu, po tym jak napisałeś kto stoi za dietą optymalną
> zmarło na skutek zatkania arterii cholesterolem.

...a podobno w Polsce w/g informacji lekarzy, duzo wiecej. Kilka miesiecy temu
na forum gazety Zdrowa Dieta, czlowiek ktory pracuje dla Biomolu pana Krzysztowa
Krupki, napisal, ze ofiar jest sporo, a niektore z trudem udalo sie lekarzom
odratowac kiedy sie nieco przejadly tluszczami zwierzecymi.

> Wtedy właśnie upadło stowarzyszenie zwolenników diety optymalnej założone
> przez faceta o nazwisku Jan Lewiński - chyba nie muszę dodawać jakiej był on
> narodowości.

...eee tam, stowarzyszenie upadlo z zupelnie innego powodu, wiec nie sciemniaj...

> Jeff, jestem Ci wdzięczny za otworzenie mi oczu. Wyobraż sobie, że ja im
> zaufałem! Nigdy bym tego nie zrobił, gdybym wiedział, że to ŻYDY!

> Pozdrawiam, Olek K.

A kto ci powiedzial, ze to Zydy? Chyba nie rozumiesz tego co ja powyzej napisalem.
Przeciez to twoj mistrz twierdzi w swoich ksiegach objawionych, ze
rabini ukryli przed swiatem ten cudowny eliksir wiedzy, madrosci i zdrowia,
jakim jest magiczny stosunek B:T:W.

Ja ci na nic oczu nie chce otwierac, bo nie jestm drugim Kwasniewskim, ponadto
fakt, ze zastosowales diete i uwierzyles w to co tam jest napisane chyba juz
wysatarczajaco ci otworzyl oczy na wszystko.

******
Jeff