Cleb orkiszowy

1. Data: 2006-10-30 17:28:39

Temat: Cleb orkiszowy
Od: "EKRA" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy orientujecie się gdzie we Wrocławiu można kupić chleb orkuszowy ?
Podobno gdzieś w piekarni przy ul. Kilińskiego - nie mogę znaleźć.

EKRA

2. Data: 2006-10-30 20:51:28

Temat: Re: Cleb orkiszowy
Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

EKRA napisał(a):
> Czy orientujecie się gdzie we Wrocławiu można kupić chleb orkuszowy ?
> Podobno gdzieś w piekarni przy ul. Kilińskiego - nie mogę znaleźć.
>
> EKRA

na ulicy widnej w hali kupców maja w piekarki tuz przy wejsciu
głównym ale raczej z rana popołudniu juz brakuje

3. Data: 2006-11-01 20:14:06

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

EKRA napisał(a):
> Czy orientujecie się gdzie we Wrocławiu można kupić chleb orkuszowy ?
> Podobno gdzieś w piekarni przy ul. Kilińskiego - nie mogę znaleźć.

Nie dajcie sie zwiesc piekarzom, ze pieka chleb orkiszowy.
W istocie to chleb z mieszanki normalnej maki chlebowej i niewielkiego
dodatku maki orkiszowej.
Mieszanke te sprzedaja firmy specjalizujace sie w produkcji mieszanek
chlebowych.
Niestety w wiekszosci piekarni robi sie chleb z gotowych mieszanek.
Maka orkiszowa jest dosc droga i chleb z samego orkiszu bylby drogi.
Tak samo jest z chlebem amarantusowym.
W sklepach ze zdrowa zywnoscia mozna dostac make orkiszowa.
Mozna z niej w domu upiec ciasto drozdzowe lub i inne ciasto, placki,
nalesniki, inne.
Wieksza gwarancja, ze mamy wypiek orkiszowy.

Pzdr. aga-ch.

4. Data: 2006-11-02 15:38:26

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EKRA" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy orientujecie się gdzie we Wrocławiu można kupić chleb orkuszowy ?
> Podobno gdzieś w piekarni przy ul. Kilińskiego - nie mogę znaleźć.

Polecam sklepy ze zdrową żywnością. Jeden w Arenie, a drugi niedaleko, na
placu przy Komandorskiej "Samo zdrowie".

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Gdy mężczyzna prosi dziś o rękę kobiety,
to znaczy, że resztę miał już wcześniej. Alberto Sordi

a jednak tłuszcze
cos dla Krystyny od Iwon(k)i
dieta
dieta