dodatki do sukienki

1. Data: 2005-06-07 15:50:34

Temat: dodatki do sukienki
Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam czarna dluga sukienke...dekolt w niej jest zakryty za to ma odsloniete
ramiona i rece...jest lekko dopasowana z luznym dołem...do tego mam pantofle
na obcasie na paseczki..tez czarne:( chcialabym jakies dodatki do tej
sukienki kupic ale niewiem co bedzie pasowalo??

ogolnie sukienka jest bardzo ladna...tak jakby z satyny lejacej..elegancka..

cos na szyje? ale tak by wspolgralo bo jak mowilam sukienka jest prawie pod
szyje...

pomozcie dziwczyny!:) mam 27 lat jakby to mialo znaczenie;)))

pozdrawiam i czekam na odzew;)))

Monika

1. Data: 2005-06-07 16:19:25

Temat: Re: dodatki do sukienki
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/7/2005 5:50 PM,Użytkownik Monika usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> szyje...
>
> pomozcie dziwczyny!:) mam 27 lat jakby to mialo znaczenie;)))

perły. Ja stawiam na perły. Albo srebro jakieś zimne, z cyrkoniami na
przykład czy jakimś tam imitującym brylanty szkiełkiem. No, chyba że
masz prawdziwe w platynie, to jak najbardziej :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-07 16:24:57

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-07 18:19:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> perły. Ja stawiam na perły.

Perły do odkrytych ramion... IMo nie bałdzo (przynajmniej do sukienki,
która ja sobie wyobraziłam wg opisu).
Ale jeśli już to długie, fajnie przewiązane. Czarne perły mogłyby
oryginalnie wyglądać.

> Albo srebro jakieś zimne, z cyrkoniami na
> przykład czy jakimś tam imitującym brylanty szkiełkiem. No, chyba że
> masz prawdziwe w platynie, to jak najbardziej :)

IMO w żadnym razie naszyjnik, jesli już biżuteria to jakas zawieszka na
długim łancuszku. I to raczej coś większego, i oryginalnego - bo drobnica
lepiej wygląda na gołym ciele niż na materiale.

A tak poza tym ja na szyję biżuterii bym nie wieszała. Raczej jakas
oryginalna bransoleta na rękę, albo broszka.

A jak cos na szyje - to takie cienkie szaliki, kolor zaleznie od okazji i
pory noszenia sukienki.

--
Lia

1. Data: 2005-06-07 16:54:01

Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za wskazowki...

ja tez myslslam i o perłach jak i o czyms dłuższym....

bransoleta tez mi sie podoba ten pomysł jutro pojade i mam nadzieje ze cos
kupie....

a co myslicie o dlugich rekawiczkach?? moze w innym kolorze? np w takim
samym co torebka???

1. Data: 2005-06-07 17:01:21

Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> perły. Ja stawiam na perły.

Perly bardzo ladnie by wygladaly, ale moim zdaniem w formie szerokiej
bransolety (np.trz rzedy). Do tego malutkie kolczyki ew. klipsy.
Wydaje mi sie, ze dobrym pomyslem bylyby takze duze, wiszace kolczyki i do
tego skromna bransoletka.
A torebka? Bierzesz torebke? To moze niech ona bedzie ta dominujaca ozdoba,
do tego tylko dopasowane male kolczyki.
Magda

1. Data: 2005-06-07 17:04:46

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-07 18:54:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Monika* skreślił te oto słowa:

> a co myslicie o dlugich rekawiczkach?? moze w innym kolorze? np w takim
> samym co torebka???

To zależy na jaką okazję w sumie...

Choć ja bym w rękawiczki nie inwestowała.

--
Lia

1. Data: 2005-06-07 18:16:32

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> [...]
> ze cos kupie....
>
> a co myslicie o dlugich rekawiczkach?? moze w innym kolorze? np w

Fajnie. Ja bym przy tych czerniach odwazyla sie na mocny akcent ala kolor
biskupi.

Zazula

1. Data: 2005-06-07 18:17:40

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> [...]
> lejacej..elegancka..
>
> cos na szyje? ale tak by wspolgralo bo jak mowilam sukienka jest

Co dlugiego co ukladaloby sie i wygladalo jak gleboki dekolt.

Zazula

1. Data: 2005-06-07 19:45:28

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym postawila na szal w odznaczajacym sie kolorze - np fuksja, ciemne
zloto wpadajace w pomarancz.
I bez bizuterii.

Pozdrawiam
KK wielbicielka szali, gawroszek, apaszek

1. Data: 2005-06-08 08:03:44

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lejacej..elegancka..
>
> cos na szyje? ale tak by wspolgralo bo jak mowilam sukienka jest prawie

Teraz jest sporo bardzo fajnych torebek - ja bym dobrała jakąś wyszywaną
kolorowymi koralikami w jakieś wyraźne wzory na ciemnym tle - nawet nie
czarnym -może bordo, może butelkowy zielony, a może odważ się na fiolet,
albo haftowaną kolorowo, niech będzie dominującym akcentem. Ale to właśnie
powinno być takie biżuteryjne wręcz cacuszko.
a jakie masz włosy? Da sie w nie cos wpiąć?
Bo wtedy bym proponowała: coś we włosy pod kolor torebki + ta torebka i już.

Albo komplet: jakaś ładna broszka na sukienkę, teraz jest ich naprawdę duży
wybór i pierścionek wyraźny.

Myślę, że ciekawym rozwiązaniem do gołych ramion i czarnej gładkiej sukienki
sa też 2 symetrycznie założone bransolety, ale nie na nadgarstki, tylko
takie na ramiona właśnie. Ale to chyba trudno teraz dostać.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

domowe farbowanie ubrań ?
Jaki tusz do rzes Drogie Panie? :)
srebrne elementy kolczykow
Rude włosy-jaki makijaż?