doktorat

1. Data: 2003-05-13 19:23:09

Temat: doktorat
Od: "Fiolet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś z was wie jaki tytuł otrzymuje się pisząc doktorat w katedrze historii
medycyny na A.M.
dr n. hum.
dr n. med

3. Data: 2003-05-14 02:59:11

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>czy ktoś z was wie jaki tytuł otrzymuje się pisząc doktorat w katedrze historii
medycyny na A.M.
>dr n. hum.
>dr n. med
Zależy od tego, kim jest się z wykształcenia.:-)
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik deekspierdyzacji Usenetu.

4. Data: 2003-05-14 05:41:54

Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał(a):

> [...]
> Zwolennik deekspierdyzacji Usenetu.
>
> Usuń "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego adresu w nagłówku.
Nieprawda. Niezależnie od wykształcenia tytuł będzie brzmiał dr n. med.
ponieważ akademia medyczna nie ma prawa do nadawania stopni doktora z innych
dziedzin. Osobiście znam wielu dr n. med i dr hab. n. med, którzy nie są
lekarzami tylko np. fizykami, chemikami itd..
Pozdrawiam
Przemek

5. Data: 2003-05-14 07:55:34

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziedzin. Osobiście znam wielu dr n. med i dr hab. n. med, którzy nie są
> lekarzami tylko np. fizykami, chemikami itd..

Witam. W zwiazku z poruszona kwestia interesuje mnie rzecz nastepujaca:
czy czlowiek konczoncy np. Akademie Ekonomiczna moze "robic" doktorat z
zakresu medycyny na Akademii Medycznej?
Oczywiscie domyslam sie, ze absolutnie nie dostaje prawa wykonywania
zawodu, wylacznie tytul dra n.med., niemniej czy jest dopuszczalne aby
doktoryzowal sie w tej dziedzinie?
Czy mozliwe to jest wylacznie po ukonczeniu studiow w dziedzinach
pokrewnych jak biologia, chemia, fizyka, farmacja???
I jak technicznie sprawa wyglada?

Pozdrowienia,
Anka

6. Data: 2003-05-14 13:59:57

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dziedzin. Osobiście znam wielu dr n. med i dr hab. n. med, którzy nie są
>lekarzami tylko np. fizykami, chemikami itd..
Nie całkiem, bo jest wyjątek - Uniwersytet Jagielloński i Collegium
Medicum, które jest jego częścią, ale istotnie masz rację.:-)

7. Data: 2003-05-14 19:39:32

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:qui4cvg674a15pfsnlnki3u6ndp2669k30@4ax.com...
> Nie całkiem, bo jest wyjątek - Uniwersytet Jagielloński i Collegium
> Medicum, które jest jego częścią, ale istotnie masz rację.:-)

chyba jednak calkiem bo, jak sam zauwazyles, collegium medicum nie jest juz
akademia medyczna

LONG QT SYNDROME Zespół wydłużenia QT
Pytanie odnosnie szczepien
Hp- test oddechowy