dolegliwości sercowe spowodowane nerwica

następny post »
Data: 2005-08-29 13:14:28
Temat: dolegliwości sercowe spowodowane nerwica
Od: "wojtek" <w...@p...pl>

facet 23 lata
dzisiaj rano sniadanie zjadłem jak zazwsze , duzo spałem ( od 23:30 do 6:30
czyli 7h ) w weekend odpoczywalem zadne imprezy itp
przyjechałem do pracy , siedze i nagle czuje zawroty głowy , uczucie
slabości i dretwienie nóg i rąk , ucisk w klatce piersiowej , czuje ze zaraz
zemdleje/strace swiadomość
panika , lapie za serce ... tetno spokojnie 2x wyzsze niz normalne
szybko lece po szklanke wody ( rece mi sie trzesa i jestem , chyba cały sie
trzasłem ) ... łykam xanax i za chwile (pare min ) przechodzi ale uczucie
jest tragiczne
po łyknieciu tabletki jeszcze pare min chodziłem po pokoju i starałem sie
uspokoic , wolno oddychałem ... rece mi sie jeszcze troche trzesły

i tak mam od 1.5 roku 2-3 razy w miesiacu
i juz nie wiem co robic
grozi mi cos poważniejszego ? skoro za zadne skarby nie moge sie tych
dolegliwości pozbyc ? ( chodzi mi o to czy za ktorymś takim "atakiem" moze
mi sie coś stac ? )

juz jestem zarejestrowany do psychiatry ale dopiero na 3 października ...