domowa parowka

1. Data: 2006-12-23 03:08:54

Temat: domowa parowka
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra. pomysl jest taki.

kupuje taka domowa machine do robienia parowki na twarz (dodatkowo zypcyk
do inhalacji). sama chetnie sobie powyciskam wulkany a ostatnio
rozciagnelam nieco skore mojego TZta i tam gruda na grudzie i gruda
pogania. dodatkowa atrakcja - skora u TZta szczegolnie z okolic brwi
osypuje sie platami. wiec na pierwszy rzut zrobilam mu peeling i napackalam
swoim kremem na noc Vichy Normaderm. ale to chyba zly pomysl na dluzsza
mete, wiec chyba suzkam kremu dla mezczyzny po 30tce z raczej sucha niz
tlusta skora.

oraz tak pytam o doswiadczenia z domowymi machinami o takimi jak ta:

http://www.dooyoo.co.uk/skin-care/visiq-facial-sauna
/410259/

i jak ich najlepiej uzywac.

dzieki i wesolych swiat :)

--
Boska
http://magdee.info

2. Data: 2006-12-23 14:47:53

Temat: Re: domowa parowka
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

> mete, wiec chyba suzkam kremu dla mezczyzny po 30tce z raczej sucha niz
> tlusta skora.

Wczoraj w drogerii wypatrzyłam i kupiłam mojemu mężowi ten odżywczy, a jest
jeszcze regenerujący:
http://www.dax.com.pl/s/katalog/szukaj/page/1
http://www.dax.com.pl/s/katalog/szukaj/page/2

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Nie może być nic genialnego tam, gdzie nie ma odrobiny szaleństwa
(seneka Starszy)

3. Data: 2006-12-23 19:17:16

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Dec 2006 15:47:53 +0100, misiczka wrote:

> [...]
>
> Wczoraj w drogerii wypatrzyłam i kupiłam mojemu mężowi ten odżywczy, a jest

a cos firm zagramanicznych? bedzie mi latwiej o jakas nivee albo innego
loreala w dublinie ;]

--
Boska
http://magdee.info

4. Data: 2006-12-24 12:01:17

Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisal w wiadomosci

wiec chyba suzkam kremu dla mezczyzny po 30tce z raczej sucha niz
> tlusta skora.

Biotherm Aquapower w wersji dla cery suchej.
Cos takiego:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=14
242&recenzja=132636

Tu na zdjeciu jest wersji normalnej, do suchej cery bedzie mial pod nazwa na
opakowaniu zaznaczone malymi czerwonymi literami.

almadka

5. Data: 2006-12-25 16:05:33

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Dec 2006 03:08:54 +0000, Boska wrote:

> oraz tak pytam o doswiadczenia z domowymi machinami o takimi jak ta:

> [...]

no to ja sie podziele doswiadczeniem. kupilam i to cos jest genialne.
malutkie, paruje woda tak, ze jak sie przylozy twarz do gornej krawedzi to
ciagle temperatura jest wytrzymywalna, przy okazji jest tam czym oddychac.
u mojego bojfredna (nigdy nie mial oczyszczanej twarzy) pryszcze
wyskakiwaly na sam podmuch wiatru, nawet przyciskac nie trezba bylo. ja
trzymalam chyba troche za krotko (no bo nudno, trojka wtedy akurat slabo
przygrywala), poza tym ja oczyszczalam twarz jakis czas temu u kosmetyczki,
wiec nie bylo tak spektakularnie.

z plusow: przez scianki widac mniej wiecej co sie dzieje na zewnatrz, glowe
ma sie skierowana mocno w dol ale smsy mozna pisac albo czytac ebooki na
pda :) jeszcze sprobuje co sie stanie jak sie olejku eterycznego doda i
inhaluje.

ps. ile czasu trzymacie glowki w parkowkach? ;>

--
Boska
http://magdee.info

Truskawka potwierdzenie zapłaty