domowe maseczki

1. Data: 2003-02-02 11:50:01

Temat: domowe maseczki
Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

znacie jakieś przepisy na domowe mikstury: maseczki na twarz i dekolt?
ja od kilku miesięcy stosuje domową maseczkę na włosy z olejku rycynowego,
żółtka i soku z cytryny i jestem zaskoczona rezultatem, miałam zniszczone włosy
i naprawdę odzyskały blask, wadą tych sposobów jest to ze długo trzeba czekać
na efekt, ale w moim przypadku było warto
więc może domowe sposoby będą równie dobre na skórę twarzy i dekoltu?
co sądzicie?
Może ktoś ma jakiś wyróbowany sposób?
Ewa

1. Data: 2003-02-02 12:46:46

Temat: Re: domowe maseczki
Od: "tola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam tę stronę:

http://mmtwo.w.interia.pl/cera.htm

pozdrawiam

Tola

1. Data: 2003-02-02 19:05:03

Od: "Karotka_19" <t...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tola" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Polecam tę stronę:
>
> http://mmtwo.w.interia.pl/cera.htm
>
> pozdrawiam
>
> Tola

Witam
np. mozesz sobie ubic bialko z 2-3 jajek, tak jak bys robila piane, potem
naloz to na jakies 25 minut na twarz, ja ta robie i mam bardzo ladna!
naprawde cere, jest czysta, bez zadnych chrostek itp... i jedwabna.
pozdr.
Ts

1. Data: 2003-02-03 12:05:07

Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na efekt, ale w moim przypadku było warto
> więc może domowe sposoby będą równie dobre na skórę twarzy i dekoltu?

Bardzo fajne jest maseczka ze smietany z paroma kroplami soku z cytryny,
cera momentalnie staje sie gladziutka i taka doglebnie nawilzona. Dodatkowa
zaleta maseczki: bardzo smaczna. Polecona mi przez kosmetyczke do cery
przesuszonej.

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2003-02-03 18:10:59

Od: "Melania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włosy
> i naprawdę odzyskały blask, wadą tych sposobów jest to ze długo trzeba

A w jakich proporcjach rozrabia się ten olejek z sokiem, możesz podać
przepis? Ile czekałaś na efekty? Wydaje mi się, że moim włosom przydałoby
się coś takiego.
Melania

1. Data: 2003-02-04 07:44:38

Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A w jakich proporcjach rozrabia się ten olejek z sokiem, możesz podać
> przepis? Ile czekałaś na efekty? Wydaje mi się, że moim włosom przydałoby

ja mam długie włosy więc zazwyczaj zużywam 2 żółtka, buteleczkę tego olejku
(ona jest taka malutka, kosztuje 1,70zł, w aptece)a cytryny wyciskam tyle ie
akurat mam pod ręką(np. z jednej trzecie lub z połowy), chodzi o to zeby to nie
było za wodniste ani za gęste. Mam nadzieję że nie zniechęcisz sie po pierwszym
razie bo dosyć trudno się to nakłada na włosy, bo ten olejek jest strasznie
gęsty, taki oleisty, gdyby nie ten sok z cytryny to juz wogóle chyba nie dałoby
się tego nałożyć na wlosy, potem zawijam włosy w folię i ręcznik i siedzę tak z
godzinę, a potem spłukuje i normalnie myję włosy. Ja tą maseczkę stosuje długo,
ktoś mi ja polecił na wypadajace, zniszczone włosy, około kilka miesięcy(3-4),
co 2 tygodnie, ale w moim przyadku naprawdę sie to opłaciło, włosy nie
wypadaja, nie są takie suche i błyszczą, oczywiście jak masz bardzo zniszczone
np. końcówki to najleiej je trochę obciąć. pomiędzy tymi 2 tygodniami stosuję
normalne odżywki do wlosów.
Ewa

1. Data: 2003-02-04 07:46:00

Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaleta maseczki: bardzo smaczna. Polecona mi przez kosmetyczke do cery

dziękuję wszystkim za sugestie, mam zamiar dzisiaj już coś wypróbować :-)
Ewa

Rumience po pillingu
Prosba o doradzenie kolorow ;-)
Zajady