domowe złuszczenie skóry

1. Data: 2005-10-29 14:28:35

Temat: domowe złuszczenie skóry
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy któraś z Was stosowała produkty do domowego złuszczania skóry, czy
możecie mi coś polecić?
Chciałabym poprawić wygląd cery, ale nie chcę niczego kupować w ciemno.
czy możecie napisać co Wy stosowałyście i z jakim efektem (i za jaką cenę)?

dziękuję i pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2005-11-05 18:09:39

Temat: Re: domowe złuszczenie skóry
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

x <y...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> czy możecie napisać co Wy stosowałyście i z jakim efektem (i za jaką cenę)?

to zależy, czy to złuszczanie rozumiesz dosłownie ;) ja używam 10% kwasu
glikolowego, a dokładnie dwustopniowego peeling Anew Avon. kwasy mają
działanie złuszczające, ale po tym preparacie skóra się nie łuszczy, tylko po
prostu odsłania się nowy, ładniejszy naskórek. stosuję go już od ok. miesiąca
i efekty są widoczne - mniej zaskórników, zwężone pory. kosztował ok. 60 zł,
ale gratis była tzw. "mikrodermabrazja w kremie", więc wyszło po ok. 30 zł za
każdy preparat. mikrodermabrazji jeszcze nie stosowałam.

odpowiednie mydlo do skory suchej
Rozjaśnianie włosów
Kraków lub Katowice dobre sklepy z butami
psychologia dla urody
Re: [OT] fajna knajpa we Wroclawiu