doradzcie cos do zmywania makijazu oczu

1. Data: 2003-04-28 22:19:42

Temat: doradzcie cos do zmywania makijazu oczu
Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruca fimel

Pierwszy raz w zyciu zaluje, ze wydalam 3 zlote. Na fali milosci do
Ziaji kupilam plyn do zmywania oczu tej firmy. Co to jest? Ze gorzej
zmywa niz woda? Ile oni sie musieli nakombinowac, zeby to wymyslic?
Rece mi opadly.

Dziewczyny! Doradzcie mi cos do zmywania makijazu oczu.
Niewodoodpornego. Przez lata uzywalam Avonu, ale mi sie znudzil, choc
byl bardzo dobry. Kaprysic jest rzecza kobieca. Pieknie Was prosze.

Basia

1. Data: 2003-04-28 22:35:33

Temat: Re: doradzcie cos do zmywania makijazu oczu
Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

którykolwiek Yves Rocher... dwufazowy fajniejszy,ale obydwa dobre :))
pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-04-29 05:10:01

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina W wrote:

> którykolwiek Yves Rocher... dwufazowy fajniejszy,ale obydwa dobre :))

zgadzam sie!
no i nivea visage jest calkiem calkiem.
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

1. Data: 2003-04-29 06:13:36

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bambi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ziaji kupilam plyn do zmywania oczu tej firmy. Co to jest? Ze gorzej
> zmywa niz woda? Ile oni sie musieli nakombinowac, zeby to wymyslic?

Witam :)
Zgadzam się w 100% ten plyn Ziaji to kicha jakiej jeszcze nie widziałam! Tez
myślalam że wody tam nalali zamiast plynu ale woda tak nie piecze!!! Ja moge
polecic Ci mleczko Garniera (z tej serii bialo-zielonej Pdstawa
Pielęgnacji). Jest wydajne i zmywa makijaz bez problemu. Poza tym w
ostatniej "Przyjaciólce" jest test mleczek do demakijazu. Najwyzej
punktowane jest mleczko L'Oreal Idea balance (ok 20 zl) a zaraz po nim
mleczko Garniera o ktorym pisalam wyzej :)
Polecam z czystym sumieniem :)
Pozdro
Ania

1. Data: 2003-04-29 08:10:17

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja polecam pianke antyrodnikowa do mycia i demakijazu twarzy z serii
Citrobiotic IDEA25
totalna REWELACJA!!!!!!!

1. Data: 2003-04-29 08:50:22

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niewodoodpornego. Przez lata uzywalam Avonu, ale mi sie znudzil, choc
> byl bardzo dobry. Kaprysic jest rzecza kobieca. Pieknie Was prosze.

Dzięki za te słowa :)
bo ja też naiwna byłam i go kupiłam. mój płyn leży na półce i próbuje go
wciskać koleżankom :)
bez rezultatu. mój płyn to mi nawet cieni nie zmywał :)
no bubel roku. tyle dobrze że tani był

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-29 09:09:30

Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam płyn do zmywania zamknięty w pojedyńczyh dawkach LRP
Respectissime.Wreszcie nie musze pocierać oczek przy zmywaniu tuszu:)
Wystarczy przyłożyć na moment i tusz się ślicznie rozpuszcza.Teraz demakijaż
oczek to czysta przyjemność:)

1. Data: 2003-04-29 09:16:02

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:3EAE42D3.8050608@gazeta.pl.NOSPAM...

Hmm, a moja ziaja zmywa dobrze makijaz oczu: cienie, kredke i tusz
niewodoodporny. Nie mam z nia problemow :)
Pozdrawiam
Elfka

są na to dwie możliwości:
1. moja to jakaś potróba bo niedośc że nie zmywa to piecze gangrena jedna
2. jakieś czary mary nad swoją ziają odprawiasz :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-29 09:16:03

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

rzodkiewka się nie boi i nas tutaj niepokoi:

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-29 10:46:11

Od: "Nika" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nieodmiennie kocham żel Vipery ze świetlikiem. Wszystkie płyny zawsze
wlewały mi się do oczu.

Nika

Pomocy!!!!:(((((
kosmetyczne zabiegi wygladzajace cere