dostalem kosza - i co dalej?

21. Data: 2006-05-22 11:20:08

Temat: Re: dostalem kosza - i co dalej?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

T:
> ... jezeli nie potrafisz dostrzec w otaczajacym
> nas swiecie pewnych prawidlowosci, to przynajmniej
> powstrzymaj sie od zbednego krytykowania kogos kto
> widzi wiecej niz czubek wlasnego nosa

Powinienes wydrukowac to sobie wolami na A4 i powiesic
nad lozkiem. :)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

22. Data: 2006-05-22 11:32:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PB:
> ... w żadnym wypadku nie graj jak mięczak - to Cię pogrąży.
> Musisz robić coś odwrotnego. Jakkolwiek jeśli już chcesz
> coś zasygnalizować to możesz to zrobić "na twardo" - z cyklu
> "hej mała, porywasz mi umysł - i mnie tym denerwujesz :)".

Chcialbys aby ktos "nowy" stal sie tak niedorzecznie pogiety
jak ty sam jestes, PowderBox? ;)

23. Data: 2006-05-22 11:44:49

Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 May 2006 18:22:53 +0200, "Jakub Radomski" wrote:

>Jestem od niej starszy,

Może przerzuć się na rówieśniczki lub jakieś starsze? Naprawdę polecam
- mniej kłopotów i trochę łatwiej idzie je zrozumieć. Bo o ile one
wszystkie mają coś z garem, to te młodsze to dla mnie zupełnie czarna
magia - dzikie to jakieś, roztrzepane, a taktu mają tyle co ja gracji
na parkiecie - takie nimfetki tylko komplikują człowiekowi życie.

>mam wiecej kasy, to mi zalezalo na spotkaniu bo
>zdychalem gdy jej nie widzialem (o czym ona nie wie)

Chyba nie doceniasz przebiegłości tych bestii. Jak słucham opowieści
znajomej (lat 16), to... lepiej nie mówić...

>- to chyba
>wystarczajace powody, zeby nie chciec zwrotu kilku marnych zlociszy.

Nie wszystko da się kupić.

>Ja sie z tym niezrecznie nie czulem. A ona raczej do niczego sie zobowiazana
>tez nie poczula.

No to niby nie ma problemu.

>Nawet kurwa chciala z kolezanka przyjsc na tenisa (!) i
>zebym skombinowal drugiego frajera do kompletu. Powiedzialem, ze ni chuja i
>przyszla sama.

Frajera? Jeśli tak się czujesz, to może najwyższy czas coś z tym
zrobić? Za oknem życie ucieka... Może zaproś jakąś (inną :>) na tego
tenisa lub do muzeum?

Bremse

24. Data: 2006-05-22 12:07:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JR:
> ... I teraz sie zastanawiam - czy to dobrze.

A czy jest cos - cokolwiek - co mogloby pogorszyc sytuacje
w jakiej pozostajesz?

> ... Czy powiedzenie tego w imie jasnosci sytuacji ma sens,
> czy lepiej uznac ze w tej sytuacji (pierwsza odmowa) nie
> ma sensu komunikowac tego w taki sposob?

Kazdy ma swoj patent w takiej sytaucji.
Np PowderBox udaje ze babka ktora na niego dziala kompletnie
mu zwiasa - im bardziej dziala, tym bardziej zwisa. :D
To typowe ~gierki fajansarzy. ;)

Sposob postepowania w takiej sytuacji najlepiej jesli jest
optymalnie skorelowany z uzytkownikiem, czyli idealna
sytuacja jest, gdy np fajansiarze prezentuja "bankowo"
fajansiarski "szablon" tego rodzaju zachowan... itp.

I teraz pytanie: jak sadzisz, jesli ona zaczelaby (zalozmy
ze dotad nic takiego sie nie stalo ;) wiec pytanie niejako
hipotetyczne jest) odbierac cie jako takiego-troche-fajansiarza,
to czy twoje szanse u niej dzieki temu wroslyby czy zmalaly? :)

Odpowiedz jest "zajebiscie" istotna, bo jesli twoja_bezsennosc
ceni sobie kontakty z fajansiarzami, to nic tylko powinienes
"rozwijac sie" w tym kierunku - w takiej sytucji cenne wydaja
sie byc niezrownane "tresci" nieocenionego PowderBoxa.
Powaga. :)

W innym razie - oczywiscie wprost przeciwnie.
Czyli np jesli twoja ~wybranka ceni odwage oraz bezposredniosc,
to oczywiscie zle zrobiles nie ujawniajac sie ze swoim afektem

Nawiasem mowiac: tak czy tak jak dotad wykreowales sie chyba
na niewyraznego "kolesia".

25. Data: 2006-05-22 12:17:42

Od: b...@i...pl (Piotr B.) szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem jak można chodzić z laską do kina, teatru itp. i twierdzić że
ona nie jest moją dziewczyną.
Takie żeczy robi się z dziewczyną, nie potrafię sobie wyobrazić że
wybieram
się z koleżanką do kina i ona tego wogóle nie traktuje jako randki.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

26. Data: 2006-05-22 13:39:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

T:
>o cholera faktycznie durnote napisalem

Ale nie! To bardzo madre co napisales. :)

Durnota tylko bylo adresowanie tych uwag do autora
komentarza zawierajacego uwagi najwyrazniej
[delikatnie mowiac] "troche" cie przerastaja.
Poza tym wszystko swietnie. ;)

27. Data: 2006-05-22 14:26:19

Od: Timon <njus@[ciach].poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2006-05-22 20:57:39

Od: "Kielbasa" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do PowerBoxa- bo ciekawe rzeczy pan piszesz ;)
Mianowicie: Jak bys okreslil po czym poznac status LASKI ..po czym
poznac, ze jest Alpha?
Albo jakie powinna stosowac "chwyty", na co zwrócic uwage?
Zakladam, ze kilka cech alpha bedzie pokrywalo sie z tymi
"meskimi", które wymieniles, ale jest tego zapewne wiecej
na pewno jakies subtelne róznice sa..
Czekam na jakies informacje w tej kwestii
pozdrawiam :)

29. Data: 2006-05-22 21:07:27

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbys aby ktos "nowy" stal sie tak niedorzecznie pogiety
> jak ty sam jestes, PowderBox? ;)

- niech chłopak poeksperymentuje i napisze na listę - po co masz zaocznie
wydawać wyroki. Jeśli do tej pory za bardzo się "obśliniał" ;) i za bardzo
cisnął- to nawet jeśli się trochę zmusi zagrać odwrotnie na dobre mu
wyjdzie...

30. Data: 2006-05-23 06:55:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PB:
> ... jeśli się trochę zmusi zagrać odwrotnie na dobre mu wyjdzie...

W sumie to sie moge zgodzic ze wowczas tez wyjdzie na dobre. :)
W koncu im wiecej fajansiarzy [oraz tych ktorzy ich przekonywujaco
nasladuja] tym realnie "mniejsza konkurencja". ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

skapsktwo
Zabawy weselne - lubisz: tak / nie (badanie)
Samotność w rodzinie
serwisy randkowe
CFV1: pl.sci.neuronauki (glosowanie)