dot. listu >>szukam kontaktu<< napisanego przez Szymona

1. Data: 2000-01-13 13:42:47

Temat: dot. listu >>szukam kontaktu<< napisanego przez Szymona
Od: "PIT" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem ciocią Szymona, który wysłał list na grupę pt. szukam
kontaktu. chciałabym usprawiedliwić Jego brak odpowiedzi na posty, ponieważ
chwilowo leży w szpitalu, jak wróci do domu napewno wszystkim odpisze. W
imieniu Szymka bardzo dziękuję za wszystkie listy na grupę i na priv.
napewno nie pozostaną bez odpowiedzi. pozdrawiam Ewa.

2. Data: 2000-01-13 23:39:56

Od: "JCwielong" <J...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

PIT <p...@k...net.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
rDkf4.18985$X...@n...tpnet.pl...

Witam P. Ewo ,

Proszę serdecznie pozdrowić Szymona i powiedzieć mu , że tu na niego
czekamy i życzymy mu dużo zdrowia jak i szybkiego powrotu do domu.

pozdr. - Józek

3. Data: 2000-01-14 01:33:22

Od: "PIT" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

JCwielong napisał(a) w wiadomości: <85lrk9$6l5$3@news06.btx.dtag.de>...

4. Data: 2000-01-18 17:51:44

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

JCwielong napisał(a):

> Witam P. Ewo ,
>
> Proszę serdecznie pozdrowić Szymona i powiedzieć mu , że tu na niego
> czekamy i życzymy mu dużo zdrowia jak i szybkiego powrotu do domu.
>
> pozdr. - Józek

Dolaczam sie do pozdrowien i zyczen Jozka, ale z drugiej strony zwazam
na to, ze Autorka podpisala sie "Ewa", a nie "Pani Ewa" - nie myslisz
Jozek, ze przez ta "pania" czynisz Ja obca? Ewa - witaj i Ty na naszej
grupie. Mowisz, ze jestes ciocia Szymka. Rozumiem, ze jest on u Ciebie
zadekowany i jestes jego oparciem. Przynajmniej sie starasz nim byc.
Licze na to, ze wiele wartosciowych slow padnie od Ciebie tutaj,
budujacych nas. A jednoczesnie mam nadzieje, ze i my sie do czegos Tobie
przydamy.

Pozdrawiam

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

A innym sie opłaca
bariery
Zabie oczy
Co z A.A
Eksperyment myslowy - jakie prawa dla kogo?