dr Kit-Bieniecka-czy ktoś się u niej leczył

1. Data: 2006-07-26 15:08:53

Temat: dr Kit-Bieniecka-czy ktoś się u niej leczył
Od: "maria" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedługo mam pierwszą wizytę u kardiologa w Gdańsku , dowiedziałam się, że
przyjmie mnie dr. Kit-Bieniecka. Czy ktoś z Was leczył się u pani doktor,
może ma jakieś poytywne doswiadczenia, zeby podnieśc mnie na duchu?

2. Data: 2006-07-26 16:21:44

Temat: Re: dr Kit-Bieniecka-czy ktoś się u niej leczył
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyjmie mnie dr. Kit-Bieniecka. Czy ktoś z Was leczył się u pani doktor,
> może ma jakieś poytywne doswiadczenia, zeby podnieśc mnie na duchu?

http://www.podprad.pl/mod.php?mod=News&file=article&
sid=2166&dz=184&mright=0&topics=

J.

3. Data: 2006-07-26 17:16:17

Od: "Maria" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

maria <p...@g...pl> napisał(a):

> Niedługo mam pierwszą wizytę u kardiologa w Gdańsku , dowiedziałam się, że
> przyjmie mnie dr. Kit-Bieniecka. Czy ktoś z Was leczył się u pani doktor,
> może ma jakieś poytywne doswiadczenia, zeby podnieśc mnie na duchu?

Dzięki! To mnie naprawdę podniosło na duchu!

Tarczyca a zmiana ogniskowa
brak witamin w diecie i co dalej
'tracheotomia' dlugopisem?
dr Będzińska