drenaż limfatyczny?

1. Data: 2004-05-30 20:20:08

Temat: drenaż limfatyczny?
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym dowiedziec się co to jest drenaż limfatyczny i czemu służy. Mam
ochotę na wiosenne "porządki" i chciałabym spróbować czegoś nowego w salonie
kosmetycznym.
Jeśli jest ktoś kto miał doświadczenia z czymś takim proszę o info, a przy
okazji może polecicie mi jakiś salon kosmetyczny w Krakowie warty wydania
większej kasy (bo podejrzewam, że tanie takie zabiegi nie są).

Pozdrawiam Pietruszka

1. Data: 2004-05-31 15:15:20

Temat: Re: drenaż limfatyczny?
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Zerknij na strone www.google.pl tam wyrzuca ok 700 linkow.

Mam ochotę na wiosenne "porządki" i chciałabym spróbować
> czegoś nowego w salonie kosmetycznym.

A moze warto isc i najpierw porozmawiac?

www.google.pl

Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl