dretwienie ręki ?

następny post »
From: "pytajnik" <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: dretwienie ręki ?
Date: Fri, 15 Jul 2005 08:22:20 +0200

Po dużym wysiłku fizycznym pojawia się u mnie drętwienie prawej ręki, a w
szczególności palców.Objawia się to także po dłuższej jeździe na rowerze,
lecz w mniejszym stopniu.
Jak ostatnio robiłem remont, który trwał kilka dni, to z każdym dniem było
gorzej, aż do stanu w którym wszystkie palce były bez czucia, i ten stan
utrzymywał się jeszcze przez kilka dni po.
Także po dłuższej rozmowie przez telefon, gdy ręka jest zgjęta w łokciu,
pojawia się ten stan łącznie z uczuciem mrowienia.
Miał ktoś takie coś ?
Wie ktoś co to ?
Prosze o opinie.