dretwienie ręki ?

1. Data: 2005-07-15 06:22:20

Temat: dretwienie ręki ?
Od: "pytajnik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po dużym wysiłku fizycznym pojawia się u mnie drętwienie prawej ręki, a w
szczególności palców.Objawia się to także po dłuższej jeździe na rowerze,
lecz w mniejszym stopniu.
Jak ostatnio robiłem remont, który trwał kilka dni, to z każdym dniem było
gorzej, aż do stanu w którym wszystkie palce były bez czucia, i ten stan
utrzymywał się jeszcze przez kilka dni po.
Także po dłuższej rozmowie przez telefon, gdy ręka jest zgjęta w łokciu,
pojawia się ten stan łącznie z uczuciem mrowienia.
Miał ktoś takie coś ?
Wie ktoś co to ?
Prosze o opinie.

2. Data: 2005-07-15 06:31:00

Temat: Re: dretwienie ręki ?
Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pytajnik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Także po dłuższej rozmowie przez telefon, gdy ręka jest zgjęta w łokciu,
> pojawia się ten stan łącznie z uczuciem mrowienia.
> [...]

Ja ma cos podobnego. Reka mi dretwieje i drzy, czasami jeszcze częka i noga
tez robia niespodzianki. Po rezonansie okazalo sie ze mam dyskopatie. Ale
przyczyn moze byc wiele. Nie czekaj i idz do neurologa.

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

3. Data: 2005-07-15 08:29:06

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Także po dłuższej rozmowie przez telefon, gdy ręka jest zgjęta w łokciu,
> pojawia się ten stan łącznie z uczuciem mrowienia.

Neurolog poza tym, co mu powiesz o Twoich objawach, zapyta także o inne
sprawy, o których nawet nie pomyslałeś i być może, jesli jest doświadczonym
diagnostykiem, szybko powie Ci o co chodzi. Idź do lekarza.

4. Data: 2005-07-16 08:44:07

Od: "paul" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Także po dłuższej rozmowie przez telefon, gdy ręka jest zgjęta w łokciu,
> pojawia się ten stan łącznie z uczuciem mrowienia.

Trzeba zrobić badanie EMG bo może to być zespół kanału nadgarstka.

badanie krwi
niecałkowity blok prawej odnogi pęczka Hissa
[NTG] Marek SZURAWSKI zaprasza na Pielgrzymkę Żeglarzy...
zanik kory mozgowej
padaczka i zabobony