badanie krwi

1. Data: 2005-07-15 01:18:03

Temat: badanie krwi
Od: "J.Dunin" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze gdy pobierana mam krew do badan, tworzy mi sie potezny wylew po skora
od lokcia niemal do dloni; dzieje sie tak pomimo ze wczesniej mowie o tym i
robia mi to szczegolnie ostroznie a ja uciskam miejsce dobre 15 min.
zastanawiam sie czy to taki urok czy szczegolna "kruchosc" zyl?
krzepliwosc krwi?
moj lekarz domowy nie podjal tematu;
poprosze o rady jakie badanie powinienem sobie zafundowac i co moze byc tego
przyczyną?
pozdrawiam
janusz

2. Data: 2005-07-15 04:21:03

Temat: Re: badanie krwi
Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.Dunin" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krzepliwosc krwi?
> moj lekarz domowy nie podjal tematu;
> poprosze o rady jakie badanie powinienem sobie zafundowac i co moze byc

Przebicie ścianki na wylot ? Ale za każdym razem to niemożliwe. Zdarzały Ci
się przypadki "bezkolizyjne" ?
Robol

niecałkowity blok prawej odnogi pęczka Hissa
[NTG] Marek SZURAWSKI zaprasza na Pielgrzymkę Żeglarzy...
zanik kory mozgowej
padaczka i zabobony
czy wywoloywanie porodu jest przeciwskazane po cesarce?