drobna infekcja - kiedy badanie kontrolne?

1. Data: 2008-07-24 19:57:22

Temat: drobna infekcja - kiedy badanie kontrolne?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile dni po drobnej infekcji układu moczowego
należy zrobić badanie kontrolne moczu?
Ile dni objawy powinny być niezauważalne :
3 dni, 7 a może 10 dni? więcej?

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

2. Data: 2008-07-28 20:52:53

Temat: Re: drobna infekcja - kiedy badanie kontrolne?
Od: "Mirab" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> Ile dni po drobnej infekcji układu moczowego
> należy zrobić badanie kontrolne moczu?
> Ile dni objawy powinny być niezauważalne :
> 3 dni, 7 a może 10 dni? więcej?

Co do tego jak długo powinny trwać objawy to nie ma reguły. Więcej, objawy
mogą w ogóle się nie pojawić pomimo infekcji.

Odnośnie badania kontrolnego, to ja zwykle zalecam badanie kontrolne moczu
(lub jednocześnie badanie ogólne moczu i powiew gdy mam jakiekolwiek
podejrzenia) drugiego dnia po zakończeniu antybiotykoterapii. Chyba że mimo
leczenia dolegliwości nie ustępują, wtedy kontrolne badanie zlecam jeszcze w
trakcie przyjmowania antybiotyku.

Pozdrawiam,

Mirab

3. Data: 2008-07-29 14:18:56

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo
reforma.ortografi.w.interia.pl

[endokrynologia - nadczynnośc tarczycy] Interpretacja wyników badań
ruch fizyczny a libido ;)
przeziebienie a leki alergiczne
Czy piwo tuczy?
wypadanie włosów