drogi moczowe

1. Data: 2003-06-14 08:02:30

Temat: drogi moczowe
Od: "panmarcepan" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kobietka nie moze sie wyleczyc z zapalenia drog moczowych. Juz bylo
dobrze i znowu wraca. Moze to ja rowniez jestem nosicielem tych bakterii.
Zwykle badanie moczu nic nie wykazalo. Posiewu nie robilem ale zrobie i
sprawdze czy mam jakies bakterie. Wiem ze jesli ja tez mam bakterie w moczu
to moge je przeniesc na partnerke podczas stosunku. Dlatego uzywam gumek.
Niestety mimo tego choroba wrocila. I teraz moje pyanie. Czy przez seks
oralny ( Ona - mi ) moze dojsc do przeniesienia bakterii. Czy przez Jej jame
ustna dostana sie bakterie do ukladu moczowego ktore ewentualni znajduja sie
u mnie??

dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2003-06-14 16:02:53

Temat: Re: drogi moczowe
Od: "thraxx" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"panmarcepan" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Moja kobietka nie moze sie wyleczyc z zapalenia drog moczowych...

(ciach)

Polecam udać się do nefrologa, ponieważ nawracające infekcje dróg moczowych
mogą być wstępem do bardzo niebezpiecznych schorzeń nerek. Przyczyną
nawrotów u Twojej partnerki mogą być uwarunkowania anatomiczne.
Przez seks oralny może dojść do przeniesienia bakterii, ale to naprawdę nie
groźne, więc nie masz się co tym przejmować. Co najwyżej flora
fizjologiczna, jeśli nie jesteś nosicielem jakichś chorobotwórczych, ale to
też jama ustna. O przeniesieniu tego na układ moczowy, raczej nie ma mowy.
Jeszcze raz polecam nefrologa.

Pozdrawiam.

3. Data: 2003-06-14 16:14:14

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogą być wstępem do bardzo niebezpiecznych schorzeń nerek. Przyczyną
> nawrotów u Twojej partnerki mogą być uwarunkowania anatomiczne.

oraz zbadac poziom cukru po posilku.
IGT lub cukrzyca tez sprzyja czestym infekcjom drog moczowych.

pzdr
pz

4. Data: 2003-06-26 07:14:02

Od: "jemiola" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

daj jej jakiś ekstrakt z żurawin, np vitabutin

nie poprawi oralnego, ale może pomóc na zakażenia :))

dr

"pezet" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> moczowych
>
> oraz zbadac poziom cukru po posilku.
> IGT lub cukrzyca tez sprzyja czestym infekcjom drog moczowych.
>
> pzdr
> pz

Preparat odchudzający
Woda pod skórą po opuchliźnie
Re: ** EVIDENCE ELIMINATING SOFTWARE** dddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddd dddddd 9813 [741/2]
Rwanie zęba, ropniak - zakazenie ?
jak dbac o dlonie?