[druty] Golf :(

1. Data: 2004-11-15 08:59:32

Temat: [druty] Golf :(
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kończę sweter z Puchatki (połączonej z inna włóczką - boucle), ma to być
golf. Sweter robiłam na drutach nr 5, dzinina wychodziła dośc miękko. Mam
natomiast problem z golfem. Zrobiłam na drutach nr 4,5 wyszedł sztywny -
sprułam. Zrobiłam na drutach nr 5, wyszedł nieco bardziej miękki ale i tak
dość gryzący. A gryzącego córka nie założy. :( Pomijam fakt, ze z tak grubej
włóczki golf przypomina kołnierz ortopedyczny :(

Mam więc dylemat co dalej. Moje pomysły są takie:

1. Zrobić golf takim wzorem, który da w efekcie miekki golf - wydaje mi się
że ściagaczem zawsze golf będzie sztywny - tylko jakim wzorem?

2. Zrobić golf ściągaczem i wypłukać w płynie zmiękczającym - może to cos da
( a jak nie da?)

3. Dokupić porządnej miekkiej zachodniej włóczki i dorobić golf - tylko, ze
to będzie już trzecia włóczka w tym swetrze

Tu się moje pomysły wyczerpują. Pomóżcie co robić, bo chciałabym skończyć
ten sweter, tym bardziej, ze zapowiadają zimę, a dyrektor szkoły mojej
córki oszczędza na ogrzewaniu.

pozdrawiam
Kasia
z dylematem golfowym

1. Data: 2004-11-15 09:16:26

Temat: Re: [druty] Golf :(
Od: "Monika Biermann" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,

przyjmuje, ze robisz golf na 5 drutach dookola: moze robiac na przemian jeden
rzad prawo, jeden lewo itd. uzyskasz miekkciejsze efekty? Moze zostala
potraktowana czyms w fabryce i dlatego jest sztywna wzgl. gryzie, mialam cos
takiego z welna na skarpety. w czasie roboty dosc sztywna po wypraniu miekka.

Monika (hannover)

1. Data: 2004-11-15 09:32:10

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie prawia skończyłam golf z "puchatki" (jeszcze tylko zszyć boki) też
robiłam na drutach nr 5 łącznie z golfem.
Golf robiłam na około ściegiem ściągaczowym (3o prawe, 3o lewe) i wyszedł
miękki i nie gryzący (jestem wyjątkowo wrażliwa, na wszelkie "ząbki" :0))
Może zrób golf tylko z puchatki i na drutach nr 5.
Mam juz jeden golf z puchatki i nie gryzie.

Wydaje mi się, że golf wychodził Ci sztywny bo robiłaś z dwóch łączonych
włóczek na drutach "cieńkich" jak na taką włóczkę, ja z samej puchatki robiłam
na 5 i wyszedł mi dość ścisły, ale nie sztywny.
Powodzenia
Gosia

1. Data: 2004-11-15 09:35:33

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Biermann" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cn9s5a$o4d$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> cos
> takiego z welna na skarpety. w czasie roboty dosc sztywna po wypraniu

Ta włóczka w ściegu dżersejowym jest miękka, sam sweter jest miękki, tylko
ten golf ... :(

Myślałam, żeby wypłukac golf w płynie, ale boję się, że jak się okaże że
dalej gryzie, to po spruciu będe miała już odkształconą włóczkę.

Kasia

1. Data: 2004-11-15 09:45:38

Od: "Monika Biermann" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA <k...@T...pl> napisał(a):

(...)
> Myślałam, żeby wypłukac golf w płynie, ale boję się, że jak się okaże że
> dalej gryzie, to po spruciu będe miała już odkształconą włóczkę.

No tak bedzie odksztalcona ale mozesz ja po sprociu znow wyprac, tzn. nawinac
najlepiej na oparcie krzesla, zwiazac w dwoch miejscach, wyprac, wysuszyc i
wloczka jak nowa.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-11-15 09:49:36

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Gosia z Gdyni" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cn9t2q$skd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> robiłam
> na 5 i wyszedł mi dość ścisły, ale nie sztywny.

Robiłam piątkami z samej Puchatki. Ściągacz 1 na 1. Może dlatego jest
sztywny? Może własnie 3 na 3 jest rozwiązaniem?

Kasia

1. Data: 2004-11-15 09:55:33

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój wyszedł fajnie i łądnie sie układa (w końcóce dodałam oczka, żeby łądnie
leżał, ale i bez tego powinien być ok)

Powodzenia
GOsia

1. Data: 2004-11-15 09:55:47

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> [...]
> dość gryzący. A gryzącego córka nie założy. :( Pomijam fakt, ze z tak grubej
> włóczki golf przypomina kołnierz ortopedyczny :(

Jesli nie musi to byc golf, to mozesz albo dorobic stojke (najladniej wyglada,
jesli stojka jest przedluzeniem wzoru z przodu i tylu) albo przerobic kilka
centymetrow jerseyem prawym, wtedy ladnie sie zroulje na koncu.

th.

ps. a ja lubie jak gryzie ;)

1. Data: 2004-11-15 09:56:49

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Gosia z Gdyni" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cn9uek$5hl$1@inews.gazeta.pl...

> Mój wyszedł fajnie i łądnie sie układa (w końcóce dodałam oczka, żeby
> łądnie
> leżał, ale i bez tego powinien być ok)

Co to znaczy, że dodałaś oczka w końcówce????

Kasia

1. Data: 2004-11-15 09:57:34

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kilka
> centymetrow jerseyem prawym, wtedy ladnie sie zroulje na koncu.

Musi być golf, niestety.

Kasia

[OT] Do Ani Pierzchaly
artykuł o poznańskich patchworkowiczkach
Sklep internetowy - nowy
obrus owalnyxxx
[koraliki] czy ktos ma pomysł...