[druty] Kocyk dzieciecy - poradzcie z czego?

1. Data: 2005-02-24 11:30:02

Temat: [druty] Kocyk dzieciecy - poradzcie z czego?
Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry, ja z pytaniem :)

Otóż wymyśliłam sobie, że zrobię kocyk (w maju na świat
przyjdzie Asia :)). Wizja jest mniej więcej taka: z jednej strony
polarek, z drugiej coś w rodzaju patchworku z gładkich kwadratów
zrobionego na drutach, całość obszyta też polarem (taka lamówka
jakby), na kwadratach motywy wyszywane krzyżykami (proste wzorki,
maks. 30*30 krzyżyków). Tonacja głównie bialo-niebieska (nie wiem,
czemu uważa się, ze dziewczynce trzeba sprawiać rzeczy różowe,
skoro niebieski jest przecież ładniejszy ;))

I wszystko pięknie, nie mam tylko pomysłu, jakiej włóczki
użyć do tych kwadratow - oczami duszy widzę coś coś niezbyt grubego,
miękkiego, lekkiego, niewłochatego, niegryzącego, dającego się łatwo
prać. Dobrze by było, gdyby miało duży wybór kolorów, i żeby się dało
zamówić przez sieć (z różnych względów nie bardzo mam teraz jak łazić
po sklepach i macać włóczki, co byłoby pewnie najprostsze - ale wierzę,
że coś mądrego podpowiecie).

Pozdrawiam :)

Evva

1. Data: 2005-02-24 12:01:43

Temat: Re: [druty] Kocyk dzieciecy - poradzcie z czego?
Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wierzę,
> że coś mądrego podpowiecie).
>
> Pozdrawiam :)
>
> Evva

Jeżeli dla malucha to tylko acryl. Duży wybor kolorow, przystepna cena,
łatwo sie pierze, nie grozi alergią.

--
Dziunia
holecka1 małpa gazeta.pl

1. Data: 2005-02-24 16:06:28

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczami duszy widzę coś coś niezbyt grubego,
> miękkiego, lekkiego, niewłochatego, niegryzącego, dającego się łatwo
> prać.

Tylko akryl. Nie uczula, bardzo mily w dotyku, mozna prac w pralce, masz
nawet na wielu wloczkach akrylowych w nazwie "baby".
Joe

1. Data: 2005-02-24 19:14:01

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli dla malucha to tylko acryl. Duży wybor kolorow, przystepna cena,
> łatwo sie pierze, nie grozi alergią.
Tak dolacze sie do posta. Mam tez ochote zrobic kocyk dla malenstwa ktore ma
przyjsc na swiat w czerwcu. Myslalam o szydelku (zazwyczaj drutowa jestem) i
skoro juz wiem jaka wloczke (chociaz myslalam o bawelnie) to nie mam pojecia
ile mam kupic na kocyk powiedzmy rozmiarow 150x150 cm?Myslalm o bardzo prostm
wzorze niezbyt skomplikowanym bo szydelko mnie nie bardzo lubi.
Pozdrawiam i z gory dziekuje
Aga (Londyn)

[szydełko]Szukam strony z ..........
[xxx] Sue Caleman - przepiekne
Nie macie litości !!!
/szydełko/ zszywanie fragmentów igłą POMOCY
xxx i szydełko:Wielkanocne