[druty] Zrobił ktoś podkolanówki-baranki?

1. Data: 2004-11-25 07:10:38

Temat: [druty] Zrobił ktoś podkolanówki-baranki?
Od: "Koko szanel :)" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie mi proszę znaleźć, jak się robi na drutach takie pętelki? W drutach
jestem mocna, ale czegoś takiego nigdy nie robiłam. Myślę, ze na jakiejś
linijeczce, ale jak? Może gdzieś w sieci jest to pokazane? Przegrzebałam
różne stronki, ale nie znalazłam, może któraś duszyczka ma to w swoich
linkach????

Czekam z niecirpliwością, Koko

1. Data: 2004-11-25 07:47:23

Temat: Re: [druty] Zrobił ktoś podkolanówki-baranki?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Koko szanel :)" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> linijeczce, ale jak? Może gdzieś w sieci jest to pokazane? Przegrzebałam
> różne stronki, ale nie znalazłam, może któraś duszyczka ma to w swoich

Hi,

wlasnie rzucialam to pytanie na moja niemiecka grupe, bo mi samej tez te
petelki po glowie chodza i chyba juz ktos tam cos takiego robil. Cos mi sie
tez wydaje, ze moze to sie jakos szydelkiem robi ale to MOZE jest
baaaaaardzo wieeeelkie.

Pozdrawiam

Monika

1. Data: 2004-11-25 07:49:11

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko szanel :)" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:co40he$bh8$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> linijeczce, ale jak? Może gdzieś w sieci jest to pokazane? Przegrzebałam
> różne stronki, ale nie znalazłam, może któraś duszyczka ma to w swoich

Na szydełku robiłam, ale na drutach to nie.

Kasia

1. Data: 2004-11-25 08:04:02

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomóżcie mi proszę znaleźć, jak się robi na drutach takie pętelki?

Poszło na priv - niestety po rosyjsku

Pozdrawiam

Anuryca

1. Data: 2004-11-25 08:09:30

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

zobacz tu: http://www.teddys-handarbeiten.de/xhak-gr-schlingenh
aekeln.htm

Monika (hannover)

1. Data: 2004-11-25 08:50:29

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> Na szydełku robiłam, ale na drutach to nie.

A jak sie robi petelki na szydelku???

Kot, nadal bez sniadania i bez pojecia w sprawie petelek

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-25 08:59:23

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak sie robi petelki na szydelku???

Popatrz na link, który podała Monika:

1. Data: 2004-11-25 09:02:13

Temat: Dzieki Anuryca i Monika :)
Od: "Koko szanel :)" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu dla wyjaśnienia innym duszyczkom:
Anuryca wysłała mi obrazki jak się te pętelki robi na drutach (mam nadzieję,
że zrozumiem,
Monika dała link do stronki na której szukałam!!!! Ale nie przyszło mi do
głowy szukać pod szydełko i szukałam pod druty!!! I wyobraźcie sobie, nie
znalazłam!!! :))))

Te podkolanówki, to chyba lepiej na drutach, zeby były elestyczne, ale jak
nie wyjdzie, to szydełko w ruch. Zdążę pod choinkę?? Muszę dwie pary na
dłuuuugie nogi!!!

Pozdrowieonka, Koko

1. Data: 2004-11-25 09:19:16

Temat: Re: Dzieki Anuryca i Monika :)
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głowy szukać pod szydełko i szukałam pod druty!!! I wyobraźcie sobie, nie

Wlasnie tez jeszce raz dziekuje Anuryce za obrazki.
Na pierwszy rzut oka latwo to wyglada ale skapitulowalam po pierwszej
petelce. Albo brakuje mi conajmniej trzeciej reki albo od dzis rana mam
tylko dwie lewe. Moze Koko uda sie lepiej.

Pozdrawiam

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-11-25 11:41:06

Od: "Koko szanel :)" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pierwszy rzut oka latwo to wyglada ale skapitulowalam po pierwszej
> petelce. Albo brakuje mi conajmniej trzeciej reki albo od dzis rana mam
> tylko dwie lewe. Moze Koko uda sie lepiej.

Mam nadzieję, bo muszę te baranki zrobić!!! :))) Oczywiście zdam relację na
plus albo na minus :)

Koko

Chłopek do sznureczka
[druty] sploty żakardowe