/druty/dla znajacych niemiecki

1. Data: 2004-09-22 13:22:03

Temat: /druty/dla znajacych niemiecki
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromna prosbe dla niemieckojezycznych o przetlumaczenie:
1/ 1M auf die Hilfs-Nd vor die Arbeit,3M re die M der Hilfs-Nd re str
2/ 3M " hinter die Arbeit,1M re "
3/ Hebermashe in den Hin-R di Mwie zum Rechtstr abheben,in der Ruck-R die M
li str
4/ 1M aus dem Querfaden re verschrankt zum

I jeszcze jedno pytanie:czy numeracja 36-38 w Niemczech odpowiada 36-38 u
nas? Ada

1. Data: 2004-09-22 13:45:37

Temat: Re: /druty/dla znajacych niemiecki
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-22 13:57:17

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo ja tego nie rozumiem (jesli chcesz popytam sie na niemieckich grupach

To sie robi tak
http://www.hobby-handarbeit.de/stricken/stricklehrga
ng/zunahme.html
jak na tym kremowym przykladzie.

Monika

1. Data: 2004-09-22 15:54:29

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika,slicznie dziekuje za pomoc,ale mam jeszcze pytanie odnosnie p-tu 3.Tu
nie chodzi o pierwsz oczko,bo to jest srodek motywu.Sadze,ze ma byc tak jak
piszesz,czyli najpierw przekladamy bez przerobienia,a w nastepnym rzedzie
przerabiamy na lewo.W p-cie 4 tez jest jakis problem.Zreszta posylam Ci ten
schemat i bardzo prosze zobacz,czy 4 pkt odnosi sie do narzutu/z opisem
bedzie Ci latwiej. Ada

poszukuję XXX
[koraliki] znowu zwierzatka+czytalne schematy
[szydełko] serwetki
Test programu AnoMail
Gdynia i okolice - SPOTKANIE !!