[druty] francuskie skróty i słownictwo

1. Data: 2004-08-27 14:13:05

Temat: [druty] francuskie skróty i słownictwo
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

POMOCY!
znalazłam śliczny sweterek dla mojej córci. Opis jest po francusku. Język
obcy mi nie jest, ale jednak potrzebna pomoc. Może któraś z Was ma
opracowany słowniczek wyrażeń i skrótów stosowanych w opisach modeli na
druty?
Będę bardzo wdzięczna
Pozdrawiam znad tłumaczenia.
Honorata

1. Data: 2004-08-27 16:18:25

Temat: Re: [druty] francuskie skróty i słownictwo
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Honorata wrote:
> [...]
> obcy mi nie jest, ale jednak potrzebna pomoc. Może któraś z Was ma
> opracowany słowniczek wyrażeń i skrótów stosowanych w opisach modeli na

Tu jest troche:
http://republika.pl/floralia/francuski.html

a jakby bylo malo, to daj znac, pomyslimy razem. A ten sweterek to na
jaki wiek?

Kot, co wlasnie wrocil z zakupow, nabywszy (oprocz 4 kilo winogron, 1.5
kilo brzoskwin i jablek, 2 kilo moreli) 3 gazetki robotkowe z wzorami
frutowymi i szydelkowymi dla dzieciakow... Niestety ni mom skanera :/

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-27 18:28:01

Temat: [OT] Re: [druty] francuskie skróty i słownictwo DO KOTA
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocie drogi dlaczego wszystkie maile wysyłane pa priv wracają do mnie jak
bumerang?

1. Data: 2004-08-27 19:04:08

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Honorata wrote:
> Kocie drogi dlaczego wszystkie maile wysyłane pa priv wracają do mnie jak
> bumerang?

Bo mam tam taki antyspamowy dodatek w adresie, ktory trzeba wywalic? ;)

Kot z rosolem na gazie

--
Kot
m...@p...onet.pl