[druty] jak zrobic skarpetki

1. Data: 2007-11-20 12:52:26

Temat: [druty] jak zrobic skarpetki
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://dziunia1.blox.pl/2007/11/Jak-zrobic-skarpetki
.html

w miarę powstawania skarpetki będę dodawać kolejne zdjęcia i opisy.

2. Data: 2007-11-20 12:59:43

Temat: Re: [druty] jak zrobic skarpetki
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia pisze:
> http://dziunia1.blox.pl/2007/11/Jak-zrobic-skarpetki
.html

> w miarę powstawania skarpetki będę dodawać kolejne zdjęcia i opisy.

Zapisane na zas :) To mi przypomina, jak kiedys zrobilam rekawiczki
5-palcowe na 3 drutach, bo z 5 nie moglam sobie poradzil. Ale mloda
wtedy bylam :)

th

3. Data: 2007-11-20 14:25:03

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):
> http://dziunia1.blox.pl/2007/11/Jak-zrobic-skarpetki
.html

> w miarę powstawania skarpetki będę dodawać kolejne zdjęcia i opisy.
>
> Pozdrawiam

A ja umiem na jednej parze drutów - bez przekładania, szwu itp :-)
Może kiedyś zamieszczę kurs, jak się wezmę za jakieś skarpetki znowu.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

(xxx) poszukuje takich aniolkow...
Allegro - wyroby koniakowskie?
ilość wełny na czapkę