[druty] pomocy!!

1. Data: 2003-12-12 13:57:15

Temat: [druty] pomocy!!
Od: "Ula" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Pisałam już wcześniej, ale nie jestem pewna czy właściwie się wyraziłam.
Mam problem z kupieniem włóczki, której mi zabrakło do swetra - dosłownie na
pół rękawa i nie da się zastąpić inną :((
Jest to włóczka ALIZE firmy
Yunteks w kolorze granatowym, a właściwie ciemno niebieskim (kod koloru to
najprawdopodobniej 42689 - nie
jestem na 100 proc. pewna)
Jestem w rozpaczy. Próbowałam na Sniadeckich, na Targowej, na
Świętokrzyskiej, na Wolskiej i na Widok. Nigdzie nie mają.
Wy chodzicie po różnych miejscach w swojej okolicy. Zapytajcie, nic wam nie
szkodzi.
Nie wiem już co robić.
Ula z Warszawy

1. Data: 2003-12-15 12:38:15

Temat: Re: [druty] pomocy!!
Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula" <u...@a...net> napisał
> [...]
> Jestem w rozpaczy. Próbowałam na Sniadeckich, na Targowej, na
> Świętokrzyskiej, na Wolskiej i na Widok. Nigdzie nie mają.

witam,
za-email-owalam do 'mojej' pasmanterii (jechac nie jechalam, bo to daleko,
bo na obrzezach miasta) i otrzymalam taka odpowiedz: "Mamy dużo Alizee ale
tego nie........ale mi się zrymowało" :))
co oznacza, ze najprawdopodobniej nie maja interesujacego Cie odcienia
koloru;
w tym tygodniu bede w tej pasmanterii, wiec moge zapytac, czy mogliby to dla
mnie zamowic; musisz mi tylko powiedziec ile tego maloby byc, no i odbior
bylby dopiero po Nowym Roku...
Jesli jestes jeszcze zainteresowana, to juz moze przejdzmy na priv...
pozdrawiam
Paulik /Szczecin/

(inne)zmiana mojego emaila!
{frywolitki} filmik