[druty] swetry na ciąże

1. Data: 2005-08-21 17:47:40

Temat: [druty] swetry na ciąże
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Znałazłam piękne swetry na ciąże. W dodatku ze schematami! Ponieważ wiem, że
jest zapotrzebowanie, bo rzadko się spotyka coś ładnego dla kobiet
ciężarnych to wklejam. Te mi się najbardziej spodobały:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27553&PhotoID=665939
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27553&PhotoID=187644
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27553&PhotoID=187639
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27553&PhotoID=187630
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27553&PhotoID=665958
i inne.
A tu cała stronka ze schematami:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=27553

Artsajke

2. Data: 2005-08-21 18:30:17

Temat: Re: [druty] swetry na ciąże
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

sliczne :)))
ale nei tylko ciazowe :)) dla obfitych bioder rowniez!

pozdr
Justyna

3. Data: 2005-08-21 18:53:51

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <w...@l...pl> napisał(a):

> sliczne :)))
> ale nei tylko ciazowe :)) dla obfitych bioder rowniez!
>
> pozdr
> Justyna

Pewnie, że nie tylko - dla "nieciążowych" też ;-). Tak mi się nasunęło, że
byłyby dobre na ciążę.

Artsajke

4. Data: 2005-08-21 19:14:43

Od: "Robert K." <b...@u...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> sliczne :)))
> ale nei tylko ciazowe :)) dla obfitych bioder rowniez!
>
> pozdr
> Justyna

trzeba schudnac a nie przykrywac :P

Robert K.

5. Data: 2005-08-21 20:26:57

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znałazłam piękne swetry na ciąże.

Ja jako zaciążona powiem, że planowałam zrobić sobie ten kremowy.
Zrezygnowałam, bo robiłabym go pewnie dłużej niz później nosiła. W
zaawansowanej ciąży chodzi sie krótko, a później do ubrań typowo ciążowych
się nie wraca. Szkoda włóczki, czasu i pracy. Takie jest moje zdanie.

Dziunia (jeszcze dwa miesiące z brzuchem)

6. Data: 2005-08-22 08:15:22

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie masz rację, ale pamiętam, że kiedyś ktoś prosił o linki do swetrów
ciążowych i nie było w czym wybierać. A że znalazłam ładne to podałam. To już
osobista decyzja czy warto robić czy nie (zależy ile ciąż się planuje, a jak
rodzina duża to może przechodzić z rąk do rąk, a raczej z brzucha na brzuch ;-
)). Zresztą te swetry mogą być ciążę, ale nie muszą - modelki je prezentujące
są "płaskie".

Pozdrawiam ciepło wszystkie grupowiczki, a szczególnie ciężarówki,
Artsajke

7. Data: 2005-08-22 09:34:03

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam ciepło wszystkie grupowiczki, a szczególnie ciężarówki,
> Artsajke

a ja jak zwykle o tej porze roku dolaczam wyrazy wspolczucia z powodu
meczarni brzuchowo upalowych!!!

/me co w ciazach oczywiscie musiala w lato chodzic!!!!

8. Data: 2005-08-22 10:53:35

Od: Robert K <b...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):

> a ja jak zwykle o tej porze roku dolaczam wyrazy wspolczucia z powodu
> meczarni brzuchowo upalowych!!!
>
> /me co w ciazach oczywiscie musiala w lato chodzic!!!!

taa i biedny maz nie mial z niej pozytku nad morzem :P
nie emocjonuj sie tak kotq moj

Robert K.

9. Data: 2005-08-22 12:03:58

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

raaany...
sorry wszystkie - to moj maz wlaczyl sobie model szpiegowania :D
sio do pracy!! na chleb zarabiac a nie wsadzasz tutaj nosa!!

10. Data: 2005-08-22 12:10:05

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> raaany...
> sorry wszystkie - to moj maz wlaczyl sobie model szpiegowania :D
> sio do pracy!! na chleb zarabiac a nie wsadzasz tutaj nosa!!

I to co gorsza sam narobi bigosu i pozniej narzeka ;PP

Kot, co to ma menrza dzidzie, dopoki jest grzeczna i sie usmiecha, i
swoja dzidzie, jak zapaprany pampers, wrzaski i trzeba wykompac....

[xxx] aniołek dla noworodka
[szycie] Lambrekin
Pytanie do Pan z Zamoscia
czy wy też tak robicie