[druty, szydelko] czapka z daszkiem poszukiwana

1. Data: 2004-10-22 08:43:40

Temat: [druty, szydelko] czapka z daszkiem poszukiwana
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

mialam wrazenie, ze ostatnio o czapkach powiedzialysmy juz wszystko, a
tu szukam i szukam i nie moge znalezc. Szukam wzoru na zimowa czapke z
daszkiem, koniecznie z opisem (kilka zdjec bez opisu znalazlam), chce to
zrobic dla kogos, dlatego musi byc ladnie i dokladnie opisane w jakims
ludzkim jezyku (polski, ew. angielski) lub czytelny schemat.

Pomozecie?

th.

1. Data: 2004-10-24 19:59:40

Temat: Re: [druty, szydelko] czapka z daszkiem poszukiwana
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam czapki z daszkiem, ale tylko na szydelku.
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=43809

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-24 20:06:48

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>znalazlam czapki z daszkiem, ale tylko na szydelku.
>http://www.7ya.ru/photos/private.a spx?RubrID=43809

a nie, przepraszam, jedna jest na szydelku, a druga na drucikach :)

1. Data: 2004-10-25 11:34:55

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer wrote:

> a nie, przepraszam, jedna jest na szydelku, a druga na drucikach :)

Dzieki :)
Mi wszystko jedno, czy druty czy szydelko.
Tylko te daszki jakies takie klapniete, nie wiem, czy zrobic mniejsze,
czy czyms usztywnic? czapka na pewno bedzie prana (ma byc snieznobiala),
wiec usztywnienie musi byc wodoodporne.

pozdrawiam,
th.

ps. nie myslalas o skatalogowaniu 7ya? :) wyglada, ze znasz go na
pamiec, a szczerze mowiac, ciezko jest tam znalezc, jesli szuka sie
czegos konkretnego

1. Data: 2004-10-26 08:15:09

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tylko te daszki jakies takie klapniete, nie wiem, czy zrobic mniejsze,
>czy czyms usztywnic? czapka na pewno bedzie prana (ma byc snieznobiala),
>wiec usztywnienie musi byc wodoodporne.

zytalam kiedys w jakiejs ksiazce z lat 70-tych, ze w srodek daszka powinno sie

wlozyc karonik, skoro to ma byc wodoodporne, to propobuje moze taki sztywny
cenki plastik np. taki jak na okladki do skoroszytów.

>ps. nie myslalas o skatalogowaniu 7ya? :) wyglada, ze znasz go na
>pamiec, a szczerze mowiac, ciezko jest tam znalezc, jesli szuka sie
>czegos konkretnego

na wszystkie rzeczy w 7ya trafiam absolutnie przypadkowo!!! nie pamietam co
gdzie jest, dlatego wszystko na co sie napatocze to zapisuje na dysku :)

[inne] Szopka (dla Connie)
Teddy pomoc
[szycie] Dekatyzowanie
ladne hafty krzyzykowe