[druty] widziane w tv

1. Data: 2005-01-11 12:50:55

Temat: [druty] widziane w tv
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu ogladalam na TVN Style program o robieniu na drutach. W
milej atmosferze 3 gospodynie + 2 zaproszone panie (Pierwsza Pani to
tlumaczka jednej z ksiazek o robotkach, Druga Pani - bizneswoman
robotkujaca w wolnym czasie) rozmawialy o aktualnej modzie na robotki
drutowe.

Podobalo mi sie:
sam fakt, ze w tv mowia o robotkach i to w programie o modzie. Czyli,
ze robotki drutowe to juz nie tylko domena babc robiacych welniane
sweterki bo tak jest taniej i cepelia, ale normalny sposob tworzenia
modnych ubran.

Nie podobalo mi sie:
Pani Druga - z uporem maniaka mowila o ,,welnie'' gdy miala na mysli
wloczke, czekalam tylko, az powie, ze welna moze byc bawelniana. No i
jak na zaproszona ,,specjalistke'' troche za blado wypadla, tylko ,,male
formy'', czyli szaliki, getry itp. hmmm.... polowa tej grupy by sie
mogla czyms bardziej wyrafinowanym pochwalic.

Ciekawostka 1:
W USA wsrod elyty (raczej tej holiwodzkiej) druty wystajace z torebki sa
bardzo trendy, nawet gdy taka pani idzie do eleganckiej restauracji ;)

Ciekawostka 2:
Panie pokazaly nić z lycry (cieniutka, praktycznie przezroczysta), ktora
mozna wrabiac razem z wloczka i przez to np golf sie nie
rozciaga.Probowala ktoras z was tego? Sprawdza sie?

Mam nadzieje, ze ta moda szybko nie przeminie, a i dziela recznie
robione wreszcie beda mialy cene (bo wartosc juz maja), na jaka
zasluguja ;) Oby wiecej takich programow.

pozdrawiam,
th.

1. Data: 2005-01-11 14:02:07

Temat: Re: [druty] widziane w tv
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Panie pokazaly nić z lycry (cieniutka, praktycznie przezroczysta), ktora
> mozna wrabiac razem z wloczka i przez to np golf sie nie
> rozciaga.Probowala ktoras z was tego? Sprawdza sie?

Mam taka nitkę już od bardzo dawna, kiedys wrabiałam ją do ściągaczy -
ściągacze stały się elastyczne i oczywiście nie rozciagają się. Niektóre
swetry maja juz kilka(naście) lat i sciągacze sa jak nowe. Teraz ściągacze
stały się mniej modne więc nitka lezy sobie w pudełku czekając na lepsze
czasy. Do golfów nigdy nie próbowałam wrabiać, ale przypominam sobie, ze do
plisy to tak. Taką nitkę trzeba rozciągać w trakcie wrabiania.

Kasia

1. Data: 2005-01-11 14:11:16

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
> robione wreszcie beda mialy cene (bo wartosc juz maja), na jaka
> zasluguja ;) Oby wiecej takich programow.

Ja kupilam te przezroczysta elastyczna nic w Hobby studio. Robie synowi
seter i zastosowalam w sciagaczach u rekawow. A jak sie bedzie
zachowywalo w noszeniu - napisze :-))

Grazyna

1. Data: 2005-01-11 14:15:30

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna wrote:

> Ja kupilam te przezroczysta elastyczna nic w Hobby studio. Robie synowi
> seter i zastosowalam w sciagaczach u rekawow. A jak sie bedzie
> zachowywalo w noszeniu - napisze :-))

Wlasnie szukam w sklepach sieciowych, w mulince nazywa sie to ,,nic z lycra'',
a we wloczkach - gumka do sciagaczy ;)
Na razie nie planuje uzywac, ale po prostu zainteresowalo mnie to.

th.

1. Data: 2005-01-11 15:41:00

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:41E3CBAE.4FA19034@wp.pl,
ktoś podpisujący się Theli chciał powiedzieć, że:
> Ciekawostka 2:
> Panie pokazaly nić z lycry (cieniutka, praktycznie przezroczysta),
> ktora mozna wrabiac razem z wloczka i przez to np golf sie nie
> rozciaga.Probowala ktoras z was tego? Sprawdza sie?

Sprawdza się, choć ja użyłam jej do rękawów szydełkowego sweterka i do
szydełkowych rękawiczek (tu: za radą grupowiczek :) )(długich, do góry, aby
się nie zsuwały :) ) - w obu jest super :):)

--
Aneczka

Do zewii i łodzkich frywolitek :)
Spotkanie "górnosląskie" ;-)))
xxx mulina
[szycie] maszyna do szycia - jaka kupic?
Gdzie można nauczyć się tkactwa?