(druty) zamykanie oczek

1. Data: 2005-09-29 09:15:56

Temat: (druty) zamykanie oczek
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Mam prosbe do szanownych grupowiczek. Znowu potrzebuje waszej pomocy :(
Robie swoj pierwszy swetr na drutach. Zatrzymalam sie przy wykroju pach.
Nie wiem jak zamykac oczka. Chodzi mi o sam sposob zamykania. Czy mam
przerabiac 2 oczka na raz, czy przeplatac 2 oczko przez pierwsze lub jeszcze
inaczej juz sama nie wiem.
Moj wzor sciegu wyglada tak: 1 rzad: *oczko prawe przekrecone, oczko lewe* 2
rzad: oczko prawe*
Pomozcie

Magda

2. Data: 2005-09-29 09:32:10

Temat: Re: (druty) zamykanie oczek
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> Mam prosbe do szanownych grupowiczek. Znowu potrzebuje waszej pomocy :(
> Robie swoj pierwszy swetr na drutach.

<pac po lapach> sweter

> Nie wiem jak zamykac oczka. Chodzi mi o sam sposob zamykania. Czy mam
> przerabiac 2 oczka na raz, czy przeplatac 2 oczko przez pierwsze lub jeszcze
> inaczej juz sama nie wiem.

2 razem, zwlaszcza jesli w jednym rzedzie musisz zamknac wiecej niz
jedno oczko. Poza tym zamyka sie i tak blisko szwu i do tego pod
pachami, wiec po zszyciu i tak tych oczek razem przerobionych nie widac.

th

3. Data: 2005-09-29 09:36:11

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij _to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zamykam tak jak i na kończu roboty, czyli dwa razem na prawo uzyskane
oczko przełożyć ponownie na lewy drut i znowy 2 razem na prawo i znowy na
lewy drut itd. Każde "2 razem" to ujecie jednego oczka. Wzór też nie
powinien nastręczać kłopotów.
Chyba, że nie o to chodziło.

Gocha

4. Data: 2005-09-29 10:43:32

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <gocha.sa@_wytnij _to_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczko przełożyć ponownie na lewy drut i znowy 2 razem na prawo i znowy na
> lewy drut itd. Każde "2 razem" to ujecie jednego oczka. Wzór też nie

Tak wlasnie staralam sie robic ale te oczka sa jakies takie dziwnie
powykrecane i
brzegi wygladaja nieladnie :(
Myslalam ze jest na to jakis inny sposob zeby brzeg mial taki ladny
lancuszek.

Magda

5. Data: 2005-09-29 11:08:49

Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj przerobić -mając 1 oczko na drucie - oczko na prawo a potem
przeciągnij to przerobione przez to 1, które było na drucie... itd
Agnieszka
Nowy Targ

Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powykrecane i
> brzegi wygladaja nieladnie :(
> Myslalam ze jest na to jakis inny sposob zeby brzeg mial taki ladny

forum Wizażu
Ozdoby na okno - szukam
kartki - cały świat szydełkuje i robi na drutach
xxx ABC
sklep-biżuteria,decoupa ge itp