drzenie palca.

1. Data: 2007-05-30 06:37:34

Temat: drzenie palca.
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ok. 5 dni w lewej rece odczuwac mrowienie i delikatne drganie kciuka.
nie wiem z czym moze to byc zwiazane?witamin brak ?stres?

jurku dziekuje za info o diecie :-)
p.

2. Data: 2007-05-30 09:35:09

Temat: Re: drzenie palca.
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 May 2007 08:37:34 +0200, pamana wrote:

> Od ok. 5 dni w lewej rece odczuwac mrowienie i delikatne drganie kciuka.
> nie wiem z czym moze to byc zwiazane?witamin brak ?stres?

Może stres... ;)

Najczęściej takie drżenie kciuka to łagodne fascykulacje. Było o tym bna
grupie wielokrotnie.

Natomiast jeśli oprócz drżenia jest coś jeszcze, to trzeba by to
obejrzeć. Neurologicznie raczej.

Magnez nie zaszkodzi (pewnie i nie pomoże, ale efekt placebo jest
wszechmocny - mnie na przykład pomaga :) ).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2007-05-31 17:28:00

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magnez nie zaszkodzi (pewnie i nie pomoże, ale efekt placebo jest
> wszechmocny - mnie na przykład pomaga :) ).

no jak tyle Coca Coli pijesz t oczemu ma nie pomoc? ;-)))

h.

4. Data: 2007-05-31 18:08:22

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 May 2007 19:28:00 +0200, Hania wrote:

> no jak tyle Coca Coli pijesz t oczemu ma nie pomoc? ;-)))

Nie ma prawa pomóc, jeśli poziom magnezu jest w normie:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

Kłucie pod prawym żebrem
Neurologopeda w Bielsku?
Lizosomy - budowa błony
przemiana materii - co to wlasciwie jest?
pączek pokwitaniowy