drzewka

1. Data: 2001-04-01 10:52:16

Temat: drzewka
Od: "Magdalena Dziurzyńska" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chcę zapytać czy teraz mozna jeszcze bielic drzewka?
pozdrawiam
monika

2. Data: 2001-04-01 16:27:07

Temat: Re: drzewka
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> chcę zapytać czy teraz mozna jeszcze bielic drzewka?
> pozdrawiam
> monika

Jasne, że można !
Podobno powinno się bielić w grudniu ale jak masz założone osłonki (jak ja - bo
mam samą młodzież) to trudno je zdejmować żeby pod nimi bielić (bo ręce
marzną ;-). Nie ma to zresztą większego sensu. Jednak zaraz po zdjęciu osłonek
powinno się pobielić bo przecież nawet w maju zdarzają się mrozy :-(((
Pamiętaj żeby pobielić wysoko tj. łącznie z nasadą konarów - jakiś czas temu
pękł mi pień czereśni Rivan i to właśnie w miejscu z którego wyrastają konary.
Wiesiek

3. Data: 2001-04-02 10:30:08

Temat: Re: drzewka - Rivan
Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Spotkałem się z opinią, że czereśnia Rivan ma lekko kwaśne i nieduże owoce.
Czy tak jest rzeczywiście?
Jak duże rośnie to drzewko?

Bardzo będę wdzięczny za Twoją opinię
Marek

(...)

4. Data: 2001-04-02 17:51:10

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spotkałem się z opinią, że czereśnia Rivan ma lekko kwaśne i nieduże owoce.
> [...]
Witam
Niestety nie mogę udzielić informacji nt. owoców. Posadziłem drzewko jako 1.
roczne, zakwitło w 2000 r. ale temperatury w maju 2000 (nawet -8, na Pd od Wa-
wy) zmroziły zawiązki owoców (było ich ok.20 i wszystkie po przejściu fali
mrozów wyglądały jak czarne rodzynki na ogonkach).
Drzewko w pierwszych dwóch latach rosło dosyć słabo, ale rzeczywiście w
ostatnim roku mocniej (nie sądzę aby naworzenie mogło mieć taki wpływ).
Liczę, że w tym roku będzie lepiej i jesienią będę mógł podzielić się szerokim
spektrum wrażeń organoleptycznych ;-)

5. Data: 2001-04-02 19:54:29

Od: "RogeR" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to bym sobie dał spokój z tym bieleniem drzewek.
Przy obecnych zmianach klimatu niedługo przyjdzie nam sadzić banany
Nie wierzę już w żadne skuteczne mrozy

róże
róże
jak sadzić