drzewka w doniczkach

1. Data: 2001-09-30 09:25:21

Temat: drzewka w doniczkach
Od: "Hyzop" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w bloku z centralnym ogrzewaniem. Na balkonie hoduje w doniczkach
kilka jednorocznych drzewek lisciastych, klon, brzoze i dab, ale nie wiem co
z nimi zrobic na zime. Zostawic na dworze czy wstawic do mieszkania?
Bardzo prosze o pomoc.

2. Data: 2001-09-30 13:18:06

Temat: Re: drzewka w doniczkach
Od: "kekacz" <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hyzop" <h...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
co
> z nimi zrobic na zime. Zostawic na dworze czy wstawic do mieszkania?

Klon i dąb bez niskich temperatur w czasie zimowego spoczynku moga sie
wogole nie obudzic, jak jest z brzoza to nie wiem, ale te trzy rosliny
trzymalem zeszlej zimy na balkonie w doniczkach i nic sie im nie stalo.
Mozna je przykryc woreczkiem foliowym no i zostawic jednak na balkonie. Sam
sie balem tak zrobic ale "teraz juz wiem, jak..." i teraz nie mam stracha.
Najwazniejsze zeby nie przemarzly kozenie, mozna tego uniknac wstawiajac
doniczki do jakiejs skrzynki po owocach i reszte, do wysokosci doniczki,
zasypac piaskiem.
Kekacz

wystawy
ktos wie cos o ewmonius?
Re: Jak z kasztanow wychodowac drzewka ?
opuncje morozoodporne - co to za zwierze?
Donoszę uprzejmie.....