drzewo

81. Data: 2009-06-01 13:36:44

Temat: Re: drzewo
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Jun 2009 13:41:34 +0200, kris napisał(a):

> Twój tok rozumowania:
> Ja rodzę- ja zabijam

Nie, to TWÓJ tok rozumowania i bardzo głupi w dodatku.

82. Data: 2009-06-01 13:38:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Jun 2009 04:47:01 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

> nie popadaj w paranoje, czlowiek to nie roslina. Roslina to nawet nie
> zwierze, a koguta czy nawet swinie mozesz zabic bez niczyjego "ALE".

Howgh. Ale nikt krys nie zabrania adoptować wszystkie bezpańskie drzewa na
świecie, konie na rzeź, świnie bez nogi i psy bez budy. Akurat mojego
drzewa jej najbardziej brak w tym zestawie :->
;-PPP

83. Data: 2009-06-01 13:56:13

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Howgh. Ale nikt krys

Wróc do szkoły podstawowej i naucz sie odróżniać literki. Moze wtedy
przestaniesz wciskać mi poglądy, których nigdy nie wyraziłam.
Hint - w wątku brały udzial dwie osoby odmiennej płci zresztą o nickach
różniących się jedną literką.

Justyna

84. Data: 2009-06-01 14:36:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Jun 2009 15:56:13 +0200, krys napisał(a):

> [...]
> przestaniesz wciskać mi poglądy, których nigdy nie wyraziłam.
> Hint - w wątku brały udzial dwie osoby odmiennej płci zresztą o nickach

Macie podobne nicki. Sorry.

85. Data: 2009-06-01 19:34:35

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 22:24:07 +0200, Ikselka napisał(a):

> A ja wypowiadam się w imieniu indywidualnych właścicieli domów, którzy sami

Ktoś cie upoważniał? Bo ja np. nie. Więc może bądź łaskawa wypowiadać się
we własnym imieniu, OK?

> urzędniczyną w gminie w sprawie pozwolenia na wycięcie jednego drzewa.

Ojoj, skąd tyle pogardy? Akurat "nasza" urzedniczka nie jest tepa, tylko
sensowna - pozwala wycinać te drzewa, które rzeczywiście zagrażają
nieszczęściem, ale nie pozwala tych, które "tylko śmiecą".

> Zwłaszcza jeśli podobnych drzew sami już posadzili setki niejako na zapas w
> zamian za to jedno :-)

Też mi argument - w stylu "ja w życiu tyle dzieciaków narobiłem, że tego
jednego zap...lę!!!", beznadzieja

T.

86. Data: 2009-06-01 19:35:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
> nieszczęściem, ale nie pozwala tych, które "tylko śmiecą".

> Też mi argument - w stylu "ja w życiu tyle dzieciaków narobiłem, że tego

Jesteś żydobolszewik?

87. Data: 2009-06-01 19:36:30

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 23:59:32 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tak :-)

A ty nie tniesz cytatów - to widocznie z tego lenistwa :-P

T.

88. Data: 2009-06-01 23:21:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Jun 2009 21:34:35 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> Ktoś cie upoważniał? Bo ja np. nie. Więc może bądź łaskawa wypowiadać się
> we własnym imieniu, OK?

> Ojoj, skąd tyle pogardy? Akurat "nasza" urzedniczka nie jest tepa,

Moja jest.

> tylko
> sensowna - pozwala wycinać te drzewa, które rzeczywiście zagrażają
> nieszczęściem, ale nie pozwala tych, które "tylko śmiecą".

Jasssne. Będe się pytać jakiejś tam urzędniczki :->

> Też mi argument - w stylu "ja w życiu tyle dzieciaków narobiłem, że tego
> jednego zap...lę!!!", beznadzieja

Ktoś cie upoważniał? Bo ja np. nie. Więc może bądź łaskaw wypowiadać się
we własnym imieniu, OK?

89. Data: 2009-06-02 09:06:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tej zdroworozsądkowej.

Urzędasy nie mają rozumu tylko przepisy.
Dlatego prawnicy, nawet parchaci powinni bys odsunieci od stanowienia prawa.
Podobnie urzędasy i policja.

90. Data: 2009-06-02 15:01:38

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Jun 2009 21:35:21 +0200, Panslavista napisał(a):

> Jesteś żydobolszewik?

Nie. Demokrata sarmacki z lekką nutą ksenofobii

T.

Ogrzewanie indywidualne piecem gazowym z zamkniętą komorą spalania
zakup lodówki hmm...
problem z proszkiem o prania
Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetko wym ?
Jak czyścić urządzenie do wodnego masażu stóp ?