duże wahania wagi

1. Data: 2002-08-14 13:50:32

Temat: duże wahania wagi
Od: "Katja_C" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No własnie tak jak w temacie.Może naiwne ale jak to jest, że jednego dnia
mam brzuch wielki jakbym była w ciąży a następnego płaściutki całkiem. Skąd
się to bierze? Czy to może niektóre pokarmy tak "rozpychają" żołądek?
dzięki za odpowiedź
Katka

2. Data: 2002-08-16 13:06:24

Temat: Re: duże wahania wagi
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katja_C"
> No własnie tak jak w temacie.Może naiwne ale jak to jest, że jednego
dnia
> mam brzuch wielki jakbym była w cišży a następnego płaœciutki całkiem.
Skšd
> się to bierze? Czy to może niektóre pokarmy tak "rozpychajš" żołšdek?

Gazy może i potrafią... Lubisz grochówkę? ;)

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

3. Data: 2002-08-19 09:13:58

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Katja_C (k...@x...wp.pl) dostałam taką:

> [...]
> płaœciutki całkiem. Skšd się to bierze? Czy to może niektóre
> pokarmy tak "rozpychajš" żołšdek? dzięki za odpowiedŸ

Wiele kobiet puchnie przed okresem:). Ja wtedy jestem strasznie gruba,
i potrafię ważyć dwa, trzy kilo więcej niż normalnie:). Ale to woda
zatrzymana w organizmie. Może jeszcze wzdęcia ?

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

kalorie