dwie kostki

1. Data: 2003-09-10 21:08:02

Temat: dwie kostki
Od: "Jarek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Ostatnio dokonalem dziwnego odkrycia. Okazalo sie, ze mam dwie kostki u
jednej nogi !!! (tzn. pod zwykla kostka, wystaje mi kolejna kostka). Do tej
pory myslalem, ze wlasnie tak wyglada normalna kostka kazdego czlowieka. Po
dokladnym obejrzeniu kilku kostek znajomych, stwierdzam, ze chyba tak nie
jest, bo wszyscy mieli tylko jedna ;) Mam 20 lat i do tej pory nie mialem
zadnych problemow z kostkami, wiec wyobrazcie sobie moje zdziwienie, gdy
dokonalem takiego odkrycia ;)
Czy jestescie w stanie cos na ten temat mi powiedziec ? Cokolwiek ?

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2003-09-12 07:55:33

Temat: Re: dwie kostki
Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
ja spotkałam się z dwoma kostkami na nodze,
ma je mój 9-cio letni bratanek,
długo nie mogliśmy dojść do tego, skąd mu się one wzięły,
przyobserwowaliśmy więc i okazało się,
że siedząc podkula stopę/y pod pupę,
stąd wywnioskowaliśmy, że może to być ich przyczyna,

Czy siadasz czasem na stopach? Podkulasz je w dziwny sposób?

pozdrawiam
misaola
Użytkownik Jarek <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjo3rs$lp4$...@a...news.tpi.pl...