dyplomowany - opiekun stazu

1. Data: 2003-02-25 19:00:30

Temat: dyplomowany - opiekun stazu
Od: iwona <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Jak w dokumentacji na nauczyciela dyplomowanego przedstawić realizację
punktu "Umiejetność dzielenia się swoja wiedzą i doswiadczeniem z innymi
pracownikami szkoły" jeżeli opisujemy pełnienie funkcji opiekuna stażu
n-la kontaktowego? Jestem ciekawa czy załączniki w postaci kontraktu ze
stażystą, scenariuszy spotkań, karty hospitacji, zestaw literatury itp
mają występować w dużej ilości i maja być ułożone wg paragrafów
rozporządzenia (dla stażystów)? Czy komisje maja jakieś szczególne
upodobania?

Mam nadzieję że ktoś zrozumiał o co mi chodzi :) Dziękuję za pomoc :)

pzdr

--
iwona
|| http://republika.pl/zsi_lubin ||

nuda panie chyba czas na prowokację [nosowska]

2. Data: 2003-02-25 19:02:18

Temat: Re: dyplomowany - opiekun stazu
Od: iwona <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

iwona napisał(a):

> jeżeli opisujemy pełnienie funkcji opiekuna stażu
> n-la kontaktowego?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Przepraszam, miało być nauczyciela stażysty

--
iwona
|| http://republika.pl/zsi_lubin ||

nuda panie chyba czas na prowokację [nosowska]

. . : : S Z Y B K I E C Z Y T A N I E
Re: publikacje w Internecie
Egzaminy wstępne na prawo,historię,politolo gię,administrację
korespondencyjna nauka angielskiego
CV na studia