dzękuję WAM

1. Data: 2006-01-26 14:57:40

Temat: dzękuję WAM
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Chciałam podziekowac wszytkim którzy pomogli w czerwcu kiedy szukałam i
pytałam co zrobic z osobą dorosłą z dysgrafią , która przygotowuje sie do
matury.
Szczególnie osobie "ROMIK197....." która podała namiary na towarzystwo
dyslektyczne. gdyby nie to, to nie wiem jak by się to skończyło poniewaz
nawet w kuratorium nie umieli albo nie chcało im sie pomóc. a sprawa okazała
sie zabójczo prosta.
Ważne że matura zdana.
pisemne : polski 3( pewnie tylko zaświadczenie z poradni uratowało przed
lagą bo treści nie musi sie wstydzić) matma 4.
ustne ;polski 5( tu nie trzeba pisać he he), matma 3.
DZIĘKI
Kasia Rzeszów

2. Data: 2006-01-28 22:18:03

Temat: Re: dzękuję WAM
Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
<...>
> Szczególnie osobie "ROMIK197....." która podała namiary na towarzystwo
<....>
Ja nawet sikorki zimą dokarmiam! a Rzeszów fajne miasto.
E tam, "gupstwo" :*)
Wniosek:
Jednak niusy są potrzebne.

RomanO