dziecko- częste biegunki

1. Data: 2001-10-22 14:30:30

Temat: dziecko- częste biegunki
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

moje dziecko(7lat) ostatnio ma często bóle brzucha i biegunkę (głownie w
nocy)- średnio 2 razy w tyg.
byliśmy dziś u pediatry i podejrzewa zapelenie przełyku (żołądka)
czy możecie przybliżyć mi co to za choroba, czy to przewlekłe ?
mam jeszcze pytanie o dietę: czego nie wolno mu jeść (że chipsów, czekolady
i tłustych rzeczy to wiem), co jest lekkostrawne?
Gosia S.

2. Data: 2001-10-25 17:04:30

Temat: Re: dziecko- częste biegunki
Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> GENERALNIE BIORAC TRZEBA JESC BARDZO SYSTEMATYCZNIE MALYMI PORCJAMI I
JEDZENIE MUSI BYC CHUDE,
> [...]
> SUROWE JABLKA ORAZ POMIDORY. OCZYWISCIE NIE MOZNA PIC NAPOJÓW GAZOWANYCH,
> KAWY ORAZ MOCNYCH HERBAT A. MENU WIEC TO : TROCHE CZERSTWE
> PIECZYWO, GOTOWANA SZYNECZKA, CHUDY (EWENT. PÓLTLUSTY) BIALY SER (NIE
> ZÓLTY), JOGURT ZE ZBOZAMI, KAWA ZBOZOWA, SLABA HERBATKA; OBIAD- GOTOWANE
> MIESKO LUB ZUPKA GOTOWANA Z WARZYWAMI (RACZEJ INDYK I CIELECINA NIZ
> WIEPRZOWINA). UNIKAC RYZU W DUZEJ ILOSCI ORAZ KASZ (CHOCIAZ GRYCZANA JEST
> PONOC ZDROWA). wARZYWA POWINNY BYC RACZEJ TEZ GOTOWANE (UNIKAC SUROWEJ
> KAPUSTY ORAZ BIGOSU )Nie spożywaj warzyw z rodziny kapustnych, aż biegunka
w znacznym stopniu ustąpi. .DOBRĄ STARĄ RECEPTA NA BIEGUNKI JEST PICIE
CIEPŁEGO WYWARU Z OBRANEJ I UGOTOWANEJ MARCHEWKI ORAZ BANAN-banany (
dojrzałe, z czarnymi plamkami zaczynającymi się ukazywać na skórce)
ALE JA NIE JESTEM LEKARZEM DLATEGO POLECAM KONSULTACJE Z DIETETYKIEM!
Pozdrawiam
Michał

Bakterie wąglika
pytanie o specyfiki NEWAYS???
co to za choroba?
[OT] KONCENTRATOR TLENU używany - sprzedam
Chlamydia - watpliwosci.