dzien dobry :-)

1. Data: 2003-05-06 20:42:59

Temat: Odp: dzien dobry :-)
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tylko park, a w parku trochę zbytnio dużo ludzi. A zresztą ja nie
mogę na powietrzu się zmusić do uczenia. Zawsze w maju, czerwcu (jak
najwięcj nauki na studiach) jadę w weekend na działeczkę, oczywiście
zaopatrzona w książki :-) A kończy się na tym, że leżę brzuszkiem do
góry na łóżku polowym i łapię słońce :-)))

> Ja jak kiedys poszlam na laczke sie uczyc to przyczepil sie taki
'dziwny'
> facet i troszke mialam problemy :( Jak juz na lączke to z
> towazyszem/towazyszka. Troszki bezpieczniej bedzie bo to rozne takie
typy
> sie pałętają czasem po laczkach (niestety) :(

To też prawda, dlatego na działeczkę mogę jeździć tylko w weekendy, jak
rodzice albo mój chłopak ma wolne... Bo samej to raczej nie ciekawie,
tym bardziej jeżeli chodzi o opalanie...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-05-07 06:42:40

Temat: Re: dzien dobry :-)
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@w...pl> wrote in message

> [...]
> towazyszem/towazyszka. Troszki bezpieczniej bedzie bo to rozne takie typy
> sie pałętają czasem po laczkach (niestety) :(

Oj to u mnie laczka jest bardzo przyzwoita. Chodzi tam calkiem sporo ludzi z
pieskami, ale mozna tez znalezc miejsca, gdzie Ci chodzacy nie
przeszkadzaja. Ja tez zawsze jestem z pieskiem, ale nie obronnim - malym
;))) Nigdy nikogo dziwnego tam nie widzialam.

Dominika

klapki "japonki" w nowej oliwii.
dobry kupiłam??
"super uda" po rowerze ;-)