dzisiejsza 'UWAGA!' (tvn)

41. Data: 2003-06-15 20:45:29

Temat: Re: Re: Re: Re: dzisiejsza 'UWAGA!' (tvn)
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Pamiętnego dnia Sun, 15 Jun 2003 20:32:41 +0200, Piotr Kasztelowicz

>na to nie ma nikt wplywu. To jest regulowane oddzielna
>ustawa o sluzbie krwi i w sumie tutaj w Bielawie nie mial
>nikt do gadania

Mozliwe... Choc zamkniecie tego punktu zbieglo sie bardzo z likwidacja
pogotowia znajdujacego sie w tym samym budynku, tyle ze na parterze...
Ale mozliwe ze to po prostu zbieg okolicznosci.

>jesli zamknieto juz istniejacy oddzial kardiologiczny
>to mogly byc dwa powody. Albo brakowalo pieniedzy i wtedy
>jest to smutne (granda) albo oddzial ten nie spelnial
>twardych kryteriow - kardiologia mozna powiedziec
>jest jedyna dziedzina w Polsce, ktora ma pelne standardy
>praktycznie "na wszystko". Ale przypuszczam, ze zamknieto
>z przyczyn finansowych a to moim zdaniem bardzo niedobrze.

Najprawdopodobniej - bo zamknieto caly, duzy szpital.

>To musicie sie wreszcie wziac i nie dac. Qrcze trzeba
>zaczac cos robic. Nawet przeksztalcic go (nie wiem,
>czy Bielawa jest siedziba powiatu) w szpital samorzadowy
>tak jak w naszym wojewodztwie stalo sie w szpitalach
>w Chelmzy (Chelmza nawet nie jest siedziba powiatu)
>i w Golubiu-Dobrzyniu. Musi byc jednak wola wladz
>lokalnych.

Niestety - nie mieszkam juz w Bielawie - poltora roku przyjechalam do
Warszawy (serce nie sluga ;)) ale miasto jest mi nadal bardzo bliskie
i bywam tam przy kazdej okazji - tym bardziej ze mam tam bliska
rodzine.
Zdalnie nic nie zrobie, chocbym chciala...
Jesli chodzi o sluzbe zdrowia tam - to wogole jest to jakies pokrecone
:(
Ten ostatni szpital mial byc zamkniety juz dawno - zawsze w ostatniej
chwili cofano decyzje, czyli ktos jednak o niego walczy....

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

42. Data: 2003-06-15 20:45:44

Temat: Re: dzisiejsza 'UWAGA!' (tvn)
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Pamiętnego dnia Sun, 15 Jun 2003 20:24:58 +0200, Piotr Kasztelowicz

>Niby blisko jest Dzierzoniow, stad pewnie organizatorzy
>medycyny na tym terenie stwierdzili, ze taniej i lepiej
>bedzie "cut off" i tyle.

Tak - ale Dzierzonow jest tez sporym miastem (ma swoich pacjentow) i
jednak kawaleczek od Bielawy, a ponadto polaczony z nia tylko jedna
droga - zamykana regularnie z powodu istniejacego dosyc ruchliwego
przejazdu kolejowego.
No ale prawda jest - na pewno jest taniej :(

>Ale mozna bylo zostawic w Bielawie
>podstacje pogotowia nawet z tym jedynm lekarzem zawsze
>mieszkancy czuliby sie pewniej.

A na pewno byliby bezpieczniejsi. Teraz po prawdzie bez sensu jest
wzywanie karetki - znacznie skuteczniej i sensowniej jest wezwac
taksowke i nia przewiesc chorego prosto do szpitala - jesli tylko krew
sie z niego nie leje.

>Innymi slowy zlikwidowac cos jest latwo - odtworzyc
>potem trudno ...

Podpisuje sie wszystkimi lapkami ;)

>A propos miasta - mialem kolezanki i przez pewien czas
>choc krotki osobe "bliska sercu" z Bielawy wlasnie

Ja juz dawno odkrylam ze swiat jest maly :)
W Bielawie bylam kilkanascie dni temu i sobie jezdzilismy po gorach na
rowerach :)
Moge powiedziec tylko ze jest to jedno z ladniejszych miast jakie
widzialam - i nie mowie tego z powodu sentymentu. Mase nakladow sie
tam kladzie w wyglad miasta - nawet bloki na w sumie juz dosyc starych
osiedlach sa odnowione i kolorowe :)
A wszedzie czysto i zielono.
Szkoda tylko ze pomoc medyczna wyglada tam jak wyglada.

Re: Namolne Katoliki
Wybielanie ząbków.
Standardy leczenia gruzlicy
paznokcie(wrastanie)