paznokcie(wrastanie)

1. Data: 2003-06-12 16:14:33

Temat: paznokcie(wrastanie)
Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od jakiegos czasu mam problem. Zawsze wrastaly mi paznokcie u nog w duzym
palcu, ale jakos sobie z tym radzilam. Niestety ostatnio przy paznokci
zebrala sie roba i jest to naprawde bolesne, poza tym okropnie wyglada. Co
mam robic? Mocze nogi w goracej wodzie z sola, nawilzam stopy. Jak pozbyc
sie tego stanu ropnego? Chcem choc raz nalozyc sandalki na wakacje.
Pozdrawiam.

Iza

2. Data: 2003-06-12 17:07:36

Temat: Re: paznokcie(wrastanie)
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabelka wrote:
> [...]
> palcu, ale jakos sobie z tym radzilam. Niestety ostatnio przy paznokci
> zebrala sie roba i jest to naprawde bolesne, poza tym okropnie wyglada. Co

isc do chirurga.

3. Data: 2003-06-12 18:36:48

Od: "Piotr S." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izabelka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> mam robic? Mocze nogi w goracej wodzie z sola, nawilzam stopy. Jak pozbyc
> sie tego stanu ropnego? Chcem choc raz nalozyc sandalki na wakacje.

W wodzie z soda lepiej . Sa wakacje wiec wykorzystaj je wlasnie do chodzenia
w sandalach , da sie ?

Piotrek ; GG# 3501692
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

4. Data: 2003-06-12 18:40:15

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisal w
wiadomosci news:3EE8B358.90509@poczta.onet.pl...

Oj napewno nie dam sobie wyrwac paznokcia.

5. Data: 2003-06-12 18:56:25

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 12.06.2003r. o 20:40) Izabelka napisał:

> Oj napewno nie dam sobie wyrwac paznokcia.

U mnie tylko to działa :-(

--
\_\ /_/ || pozdrawiam Szczepan
\_\ /_/ # || GG: 825329

6. Data: 2003-06-12 19:30:41

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V+" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> U mnie tylko to działa :-(

Slyszalam, ze po zerwaniu paznokcia, odrasta on znacznie bardziej brzydki,
nierowny i sam zabieg chirurgiczny nie zawsze daje efekty. Jak bylo w twoim
przypadku? Czy po jednym razie miales wrastanie paznokci z glowy?

7. Data: 2003-06-12 20:22:45

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo ciepła woda z sodą, rywanol, tormentiol- może obejdzie się bez
lekarza
Na przyszłość profilaktycznie płyn Scholla p/wrastaniu paznokci

8. Data: 2003-06-12 21:04:23

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> bardzo ciepła woda z sodą,
rywanol, tormentiol

to sa jakies masci?

9. Data: 2003-06-12 21:07:58

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to sa jakies masci?

> rywanol
Rywanol- środek odkażający w postaci tabletek do rozpuszczenia, płynu lub
żelu (Rivel)

> tormentiol
maść, zawiera min. ichtiol- stosowany na stany ropne

10. Data: 2003-06-13 08:13:49

Od: "^YelloY^" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalam, ze po zerwaniu paznokcia, odrasta on znacznie bardziej brzydki,
> nierowny
no niestety. tak jest w moim przypadki

> i sam zabieg chirurgiczny nie zawsze daje efekty. Jak bylo w twoim
> przypadku? Czy po jednym razie miales wrastanie paznokci z glowy?
u mnie wrastal i lewy i prawy do wewn. stopy. jakies 2 mies po zabiegu,
kiedy oba juz odrosly, lewy zaczal wrastac tez na zewn. znowu zabieg... no i
w koncu jest ok. minely juz ponad 4 lata od tamtego czasu. podejzewam ze
idzie osiagnac ten sam efekt bez krojenia. ten sam chirurg, ktory mnie cial,
w prywatnym gabinecie robi takie rzeczy podobno inaczej - bez zbytniego
ingerowania i zrywania paznokcia. ale o tym sie dowiedzialem dopiero
niedawno..
aha, sam zabieg nie jest bolesny - dostajesz znieczulenie. ale jak
przejdzie, to perfidnei boli. warto sie zaopatrzyc w jakies painkillery.

^YelloY^
y...@w...pl
---::: SWIM, WIN OR DIE :::---

Re: Namolne Katoliki