dziwna reakcja na światło(troche długie)

1. Data: 2002-03-29 14:42:36

Temat: dziwna reakcja na światło(troche długie)
Od: "Kajaa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pewnien probelm..otóz od jakis 2-3 tygodni uważyłam dziwne objawy, gdy
razi mnie swiatło. Otóż gdy światło jest dosyć silne (innym sie wydaje że
jest normalne, ale dla mnie jest silne)mam dziwne uczucie - zaczyna mi się
robic slabo, czasem kręci mi się w głowie, a z drugiej strony czuje sie taka
trochę nerwowa. Nie mogę się skupic na czymś, wszystko mnie rozrasza, jakoś
kręce sie bez celu - strasznie dziwne uczucie. Gdy siedze na krzesle a z
góry jest światło, to wtedy mam kłopoty ze skupieniem się i z usiedzeniem na
miejscu. Jak stoję w raczej malo oswietlonym miejscu i spojrzę np na cos
jasnego albo w okno to kręci mi sie w głowie i słabo mi sie robi.
Najczęściej mam takie uczucie jak jestem w pomieszczeniach zamkniętych. Gdy
jestem na swiezym powietrzu to nie reaguje tak silnie na promienie
słoneczne. Jezeli "przyzwyczaję" sie do swiatła, to czasami te objawy
przechodzą. Szczególnie chodzi tu o naturalne swiatło, słonce. Ale jezeli
chodzi o sztuczne, to raczej dopóki nie ZAMKNĘ OCZU, to nie mogę się skupić
i wszytsko mnie denerwuje. Te objawy wystepują od niedawna i też nie zawsze
reaguje tak samo na swiatło. Raz jest gorzej, a raz jest calkiem spoko i
normalnie sie czuje. oczywiscie ogólnie rzecz biorać lubię siedzieć w
miejscu raczej ciemnym. Pokój mam od strony północnej, do pokoju docieraja
nielicze promienie sloneczne (ale nie jest tam ciemno). Aha, mam 16 lat,
jestem dziewczyną i nie mam pojecia dlaczego tak dziwnie reaguje na swiatło
(od kilkunastu dni zaledwie). Wzrok mam dobry, oczy mnie nie bolą. Aha i
raczej te objawy nie są bardzo zauwazalne z zewnątrz - czyli raczej ludzie
tego zbytnio nie zauwazają (co najwyzej moja mama jesli chodzi o skupienie),
ale mnie to strasznie denerwuje....

Prosze, pomóżcie mi...Co to może być? Czy mam sie tym martwic czy raczej
samo przejdzie?Pójśc do lekarza?
Z góry dziekuje za odpowiedz

3majcie sie gorąco (kaloryfera)
Kajaa