pekajaca ckora

1. Data: 2002-03-29 13:33:40

Temat: pekajaca ckora
Od: "pater" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poradzcie jakich witamin brakuje w organizmie, peka mi skora na pietach i
palcach rak / pomijam porzadki swiateczne, nie wszystko da sie zrobic w
rekawiczkach/.
Dzieki za rady.

Ania

2. Data: 2002-03-29 13:33:46

Temat: Re: pekajaca ckora
Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Mar 2002 14:33:40 +0100, pater <a...@p...onet.pl> wrote:

>Poradzcie jakich witamin brakuje w organizmie, peka mi skora na pietach i
>palcach rak / pomijam porzadki swiateczne, nie wszystko da sie zrobic w
>rekawiczkach/.

U mnie pękająca skóra na rękach to podobno objaw alergii. Lekarka nie
przepisała mi żadnych leków, kazała tylko smarować tłustymi kremami, smaruję
oliwką dla dzieci i odkąd to robię, nie mam problemu.

Paweł

3. Data: 2002-03-29 16:35:24

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to moze byc objaw alergii albo niedoboru witaminy A i E

4. Data: 2002-03-29 16:44:57

Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze, że oprócz pękania skóry na rękach, miałem suche, swędzące,
czerwone plamy na ramionach, również zniknęły po około miesiącu smarowania
zwykłą oliwką, raz dziennie wieczorem. Lekarka powiedziała mi, że nie można
dopuszczać do wysuszenia takiej skóry, bo będą kłopoty, to się podobno może
rozwinąć do takiego stanu, że na rękach są nie gojące się rany z zakażeniami
i nic nie można takimi rękami robić.

Paweł

5. Data: 2002-03-29 19:28:44

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

pater napisał(a):

> Witam
> Poradzcie jakich witamin brakuje w organizmie, peka mi skora na pietach i
> palcach rak / pomijam porzadki swiateczne, nie wszystko da sie zrobic w
> rekawiczkach/.

Rób sobie porządek z piętami takim urządzonkiem OMEGA ( w tym jest taka
specjalna żyletka)...Ponadto zauważyłam, że wyśmienicie działa posmarowanie
pięt witaminą A w kroplach...Od razu jest super, tylko ten zapach
witaminowy....
Fakt, że niedługo wywietrzeje :-)
Jak masz sobie poradzić z rękami, to nie wiem.

Kaja

6. Data: 2002-03-31 22:25:59

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Choroba wysokosciowa - zapobieganie
jestem po przeszczepie szpiku (ziarnica)
Lek (niepokoj)
Zyczenia
Biuletyn DPS Forum 24B - 28.03.2002