dziwne samopoczucie-co to moze byc????

1. Data: 2003-01-19 18:15:10

Temat: dziwne samopoczucie-co to moze byc????
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

hej wszytskim!moze ktos z was bedzie mi mogl pomoc lub chociaz poradzic
cos.tylko prosze o sensowne odpowiedzi bo czesto na grupach dyskusyjnych ludzie
nasmiewaja sie z innych.otoz od jakiegos czasu mam takie dziwne napady ze robi
mi sie tak dziwnie,nie potrafie dokladnie opisac co sie dzieje,ale zaczyna mi
sie krecic w glowie,mam wrazebnie jakbym miala zaraz upasc i stracic
przytomnosc.nie wiem co to moze byc.czasami mam tak ze nie moge przez pare
godzin wstac z lozka tak mi sie kreci w glowie.robilam wyniki i nie mam ani
anemii,ani tarczycy ani zadnych pasozytow.w sumie to lekarze nie potrafili
powiedziec co mi jest,jeden powiedzial ze to nerwica(bardzo jestem nerwowa)byle
co a ja juz mam mokre rece,poce sie.nasprawde nie mam pojecia co to jest.teraz
xchce isc do laryngologa,bo moze mam cos z uchem srodkowym.czasami mam
zachwiania rownowagi.czy moze to byc zwiazane z niedowaga(mam 170cm i waze
50kg??).czy moze brak witamin,moze pogoda.takze nie bardzo toleruje slonce,nie
moge za dlugo na nim przebywac.zaraz zle sie czuje.niektorzy mi mowia ze moze
sobie cos wmawiam i dlatego zle sie czuje,sama wywoluje takie objawy.prosze
pomozcie bo nie wiem juz co mam robic!!!!!dzieki.marta.

2. Data: 2003-01-19 18:43:09

Temat: Re: dziwne samopoczucie-co to moze byc????
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> hej wszytskim!moze ktos z was bedzie mi mogl pomoc lub chociaz poradzic

Bez urazy, ale idź do psychiatry. Pozdrawiam!
Elizabeth

3. Data: 2003-01-19 21:03:16

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Bez urazy, ale idź do psychiatry. Pozdrawiam!
> Elizabeth

Nerwice leczą też psycholodzy(owie?) może nawet lepiej bo tu nie
farmakoterapia potrzebna. Są zakłady gdzie psycholog współpracuje z
psychiatrą, we Wrocławiu jest przy ul Gdańskiej - nie wiem skąd jesteś -
poszukaj najbliższego.Nie bój sie psychologa/psychiatry i nie zwlekaj z
leczeniem. Że masz niedowagę to wiesz - to może być SKUTEK nerwicy i
usprawiedliwia częściowo omdlenia, ale żeby 5 godzin nie móc wstać...to nie
to.
pozdrawiam serdecznie - m

4. Data: 2003-01-19 21:34:03

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>dzieki.nawet nie potraficie czlowiekowi pomoc.jesli nie umiesz po co od razu
robisz ze mnie psychicznie chora.wiem przynajmniej ze na tych durnych grupach
dyskusyjnych nie ma na kogo liczyc.walcie sie wszyscy.od razu robia wariata z
czlowieka.

5. Data: 2003-01-19 22:14:40

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grupach
> dyskusyjnych nie ma na kogo liczyc.walcie sie wszyscy.od razu robia

nie wiem czy to do mnie czy do Elizabeth, najbardziej przykre jest to że w
Polsce słowo 'wariat' to obelga a wrzodami czy 'korzonkami' to w niektórych
środowiskach nawet wypada się pochwalić. Z pośród wszystkich chorób te
psychiczne są najmniej chyba zawinione. Jak ktoś ma zawał to biedaczek (20
papierosów dziennie przez 25 lat + obżarstwo + kompletny brak ruchu + ...)
jak ktoś ma schizofrenię to WARIAT, WARIAT, patrz idzie ten WARIAT.
POZDR:-(
PS. a walić sie nie możemy bo mieszkamy daleko od siebie i rozmawiamy przez
net:-)

6. Data: 2003-01-19 22:23:02

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> od razu robia wariata z
> czlowieka.

Gdybyśmy jeszcze musieli:)))))))

HaNkA

7. Data: 2003-01-20 15:19:17

Od: "EwA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grupach
> dyskusyjnych nie ma na kogo liczyc.walcie sie wszyscy.od razu robia

Hej, przeciez nerwica to nie choroba tylko zaburzenie.
Nie ma sie czego wstydzic, przeciez nerwica jakby co, to
najpopularniejsza choroba naszych czasow.

8. Data: 2003-01-20 15:36:20

Od: "EwA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwA" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej, przeciez nerwica to nie choroba tylko zaburzenie.
> Nie ma sie czego wstydzic, przeciez nerwica jakby co, to
> najpopularniejsza choroba naszych czasow.

Ups, mialo byc tak: ...... najpopularniejsze zaburzenie psychogenne
naszych czasow.

9. Data: 2003-01-22 08:44:22

Od: "Lukasz Dabrowski" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grupach
> dyskusyjnych nie ma na kogo liczyc.walcie sie wszyscy.od razu robia

Jezuuu, jeśli nie chcesz znać opinii, to po co pytać? Jak wolisz to idź do
seksuologa, ale on Ci pewnie w tej sprawie nie pomoże. Pytasz o radę,
dostajesz odpowiedź. W moim mniemaniu internista też odeśle Cię do
psychologa/psychiatry. Ale rób jak uważasz. Ty chcesz po prostu ryby zamiast
wędki, a przez net nikt Cię nie uleczy (a jeśli ktoś próbuje, to lepiej mu
nie ufaj).

Pozdrawiam,
Woo-cash

Problemy z krzyzem i jakies cwiczenia na kregoslup
potrzebny gammalon !!!
OPUCHNIĘTA NOGA
Mononukleoza w ciąży !?
Niepokojaca miesiaczka