echhh- ten mech

1. Data: 2004-02-06 21:35:39

Temat: echhh- ten mech
Od: "pako" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadzoneczki oczywiscie z lasu - jest sporo gatunkow , wiec trzeba pochodzic i
poszukac, co do ph - to nie we wszystkich przypadkach zalecam kwasna,(ale
wiekszosc tak)wilgoc to podstawa - oczywiscie , no i zalecam posypywanie
cukrem 2-3 razy do roku - to dziala jak azot na inne rosliny !

2. Data: 2004-02-07 12:26:15

Temat: Re: echhh- ten mech
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5bdd.00001238.402408aa@newsgate.onet.pl pako

> no i zalecam
> posypywanie cukrem 2-3 razy do roku - to dziala jak azot na inne rosliny !

Hejka. Pomimo że mech na działce nie jest przeze mnie mile widziany, to
zainteresowało mnie posypywanie go cukrem. Czy moźna gdzies poczytać na ten
temat?
Pozdrawiam wietrznie lecz z przebłyskami Ja...cki

3. Data: 2004-02-07 13:51:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Pomimo że mech na działce nie jest przeze mnie mile widziany, to
> zainteresowało mnie posypywanie go cukrem. Czy moźna gdzies poczytać na ten
> temat?

Chodzi o to, zeby byl taki slodki, zeby go bylo szkoda zniszczyc.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-02-07 14:12:28

Od: "Kidzio" <a...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Czasem stosuje się oprysk z roztworu cukru na świeżo przesadzone rośliny,
aby ograniczyć ich transpiracje, ale posypywanie cukrem nie wiem.
(do pożywek in -vitro różnego rodzaju cukry stosuje się jako źródło węgla)

pozdrawiam
Kidzio
www.ogrody.info

5. Data: 2004-02-12 18:37:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ten
> temat?
> Pozdrawiam wietrznie lecz z przebłyskami Ja...cki

Tylko na grupie pl.rec.ogrody:-)))))))))))

Pozdrawia boletus

???
Ogród barokowy
Tulipany sadzone wiosna