echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy

41. Data: 2007-10-03 19:38:48

Temat: Re: echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Oct 2007 18:37:37 +0200, john shade wrote:

> przykro mi ale za wiel nie zrozumiales z tego co napisalem - warto to
> uwazam podkreslić aby zilustrowac calosciowo ten caly problem

Myślę, że jest wręcz przeciwnie :D

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

42. Data: 2007-10-04 09:40:40

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że jest wręcz przeciwnie :D

Teraz nie wiem o czym ty dokładnie mowisz
Dziś mam zle samopoczucie - znowu sie czuje fizycznie troszke
gorzej. Martwi mnie tez szczerze powiem ze skrytykowalem poglady
polityczne TW (TW czytasz to?) ale niestety niektore jego zdania
z pewnego jego posta wywarly na mnie obrzydliwe wrazenie (tam gdzie
bylo ze usluga medyczna jest jak kazda inna, wolny rynek, darmozjady
itp - był to niestety paskudny choc calkowicie banalny tekst i
zestaw pogladow)

jS

43. Data: 2007-10-04 16:12:58

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jfs wrote:

> skrytykowalem poglady
> polityczne TW (TW czytasz to?)

czytam, a co Ci się w poglądach nie podoba? że chcę prywatnej opieki
zdrowotnej? :D

--

www.vegie.pl

44. Data: 2007-10-04 16:21:15

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytam, a co Ci się w poglądach nie podoba? że chcę prywatnej opieki
> zdrowotnej? :D

To że jesli opieka zdrowotna bylaby platna wielu ludzi nie mialo by na
nią pieniędzy - nie leczyliby sie i to by bylo bardzo niedobrze.
Nie specjalnie chce jednak sie o to tutaj z kimkolwiek kłócić.
Dla odmiany dzis znowu gorzej sie czuję - ale to moze od przepracowania -
zrobię chyba jednak tego WesternBlota ale po urlopie pod koniec mc'a.

JS

45. Data: 2007-10-04 16:39:50

Od: "John Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dla odmiany dzis znowu gorzej sie czuję - ale to moze od przepracowania -
> zrobię chyba jednak tego WesternBlota ale po urlopie pod koniec mc'a.

Jestem okropnie zly i niezadowolony z siebie, popatrz jak tu wszedzie
dookola w necie i realu dziwnie i glupio, nie? Żeby chociaz snieg spadł
- a jeszcze te całe zmartwienia.

JS

"Podziwiam lasu głębię ciemną lecz nim zapadnę w otchłań senną obietnic wiele
do spełnienia i długa droga wciąż przede mną" (frost)

46. Data: 2007-10-04 18:53:11

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

> To że jesli opieka zdrowotna bylaby platna wielu ludzi nie mialo by na
> nią pieniędzy - nie leczyliby sie i to by bylo bardzo niedobrze.

a ktoś broni się ubezpieczyć? Ubezpieczenie od 99,9% chorób kosztuje jakieś
300-400 zł miesięcznie - i masz deluxe, ze zniżką na lekarstwa albo
całkowitą refundacją leków, bez kolejek, ze wszystkimi potrzebnymi
badaniami i całkiem sporą ilością badań "na wszelki wypadek", jako że
firmie ubezpieczeniowej taniej zapobiec niż leczyć. Obecnie co prawda masz
ubezpieczenie za 250 zł, ale obejmuje jakieś 15% chorób. Reszty po prostu
się nie leczy z braku kasy.

> Nie specjalnie chce jednak sie o to tutaj z kimkolwiek kłócić.
> Dla odmiany dzis znowu gorzej sie czuję - ale to moze od przepracowania -
> zrobię chyba jednak tego WesternBlota ale po urlopie pod koniec mc'a.

im dłużej czekasz, tym większa szansa że nie wyjdzie w klasie IgM :P

--
www.vegie.pl

47. Data: 2007-10-05 10:31:15

Od: "John Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ktoś broni się ubezpieczyć? Ubezpieczenie od 99,9% chorób kosztuje jakieś
> 300-400 zł miesięcznie - i masz deluxe, ze zniżką na lekarstwa albo

Są ludzie w fabrykach (sam mialem kiedyś pracowac w jednej fabryce
monitorów firmy LG ale na szczęscie wytrzymałem tylko dwa dni i zostałem
programistą) którzy dostają chyba 720 zł czy cos kolo tego za 8h poteżniej
harówki w trybie maszynowym bez mozliwości wstania do kibla bo taśma
pracuje która to praca czyni tez z nich debili (sami sie zresztą traktują
wzajem jak wyrozumiałe ale nie za bardzo zwierzęta) Niektorzy sie
ciesza i blablają o stworzonych mjejscach pracy a fabryka inwestuje
zarobiony na ich w zasadzie niewolniczej pracy 1 mln czy 1 mld (juz nie
pamietam) dolarów w nową fabrykę. IMO takie fabryki powinny zostać raczej
zamkniete - ludzie zarabiają na te fabryki najprawdopodobniej wielokrotnie
wiecej niz dostają pieniedzy dostają autentycznie minimalną
ustawową - jak ja tam mialem pracować to bylo już ponad dwa lata temu
dostawali chyba 620 zł za miesiąc naprawdę gwarantuje ci niemozliwego
jak na moj gust piekła - koles inżynier z wąsami z zarządu tej fabryki
wział poprawkę na to ze mialem dyplom z fizyki teoretycznej i przydzielil
mi 820 chyba zł ale zasugerowal zebym nie mowil swoim wspolpracownikom
ile dostaję. Tak działa czysty kapitalizm i wszyscy uwazaja chyba
ze jest ok - szefowie tej piekielnej firmy pewnie sie cieszą ze
'stworzyli miejsca pracy' dla dwu tysiecy ludzi poklepywani przez
lokalnych polityków ktory pewnie przecinali im szarfę. Powtorze co mi
sie nie podoba

1. Ludzi zarabiają dla tej fabryki najprawdopodobniej kilkukrotnie
wiecej niż dostają a dostają _minimalną ustawową_; praca jest jak na
moj gust niezwykle CHAMSKA odmóżdżająca i cięzka - jest to zgodne
z prawem wiec kolesie sie zbytnio nie przejmują

2. BLABLANIE wielu ludzi jak np twoje, zafałszowujące kompletnie
obraz jak to jest - np glupie gadki o wdziecznosci za miejsce pracy
To ludzie zarabiaja na szefów a nie szefowie na nich więc
logicznie rzecz biorąc to szefowie powinni byc wdzięczni pracownikom
ze ci na nich zarabiaja i bić im poklony _nie_odwrotnie_

Tylko ze to wszystko jest żenujące i troche wstydze sie nawet
takie poglady głosić - bo jest nieprecyzyjne - ale wierzę w to co
napisałem i jest to pewne zasadnicze spostrzeżenie. Nie lubię
takich politycznych dyskusji bo bardzo zalezy mi na pracyzji myslenia i
wypowiedzi lubie zgłębiac i wysubtelniać teamt a nie zapodawać takimi
mocnymi tematami O ile ty jakos bardzo martwisz sie pieniedzmi to ja
odruchowo bardzo martwię się wolnościa - pieniedzmi mniej - martwie sie
o biednych ludzi itp Ale jak mowie kłocić sie na ten temat z toba
doprawdy nie mam zamiaru - własnie z tego powodu o którym wspomnialem ze
trudnow takiej dyskusji wysubtelniac temat - nie lubie polityki - lepiej
czuje sie na gruncie filozofi.

John Shade

48. Data: 2007-10-05 10:55:50

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadam bo pytałes. Ten stan o fabryce (którą odwiedzałem mw jak
angielski gntleman New York) pochodzi sprzed 3 juz lat -
moze sie cos poprawiło. Na kogo zaglosuję w wyborach sam nie wiem
bo do politykow mam realne i konkretne obrzydzenie - malo sie też
znam na polityce - może na PSL - partie 'chłopów' Pewnie tylko
dlatego zaglosuje na nich ze inni bardziej sie reklamujący
zdąrzyli mnie szybciej zbrzydzić - wydawali mi sie swego czasu
najbardziej postepowi. To wszystko - cala ta warstwa polityki - jest
imo wstrętne - aczkolwiek moglobybyc o wiele gorzej i da sie
w polsce spokojnie zyć - bo ja wcale nie chce zyc w jakijs spolecznej
polsce tylko w swoim wlasnym swiecie spokojnej pracy programowania
szczescia itp.

js

49. Data: 2007-10-05 14:11:39

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

John Shade wrote:

> Są ludzie w fabrykach (sam mialem kiedyś pracowac w jednej fabryce
> monitorów firmy LG ale na szczęscie wytrzymałem tylko dwa dni i zostałem
> programistą) którzy dostają chyba 720 zł czy cos kolo tego

oj, nie nie nie. Oni zarabiają 1500 zł, zaś siła nabywcza ich zarobków to
coś ponad 3000 zł. Tyle, że trzeba dać na socjalistów - czyli odliczenie
podatku pogłownego zwanego "składka zdrowotna". podatku pogłownego
zwanego "ZUS", podatków typu vat, akcyza, cit, trzeba policzyć że chleb
kosztowałby połowę tego co kosztuje gdyby producenci chleba, mąki, kierowcy
samochodów dowożących chleb, mąkę etc etc etc nie musieli płacić takich
gigantycznych podatków. 3000 zł brzmi juz chyba rozsądniej, jeśli trzeba
zapłacić te 400 zł aby ubezpieczyć się od wszelkich chorób?

> [...]
> ciesza i blablają o stworzonych mjejscach pracy a fabryka inwestuje
> zarobiony na ich w zasadzie niewolniczej pracy 1 mln czy 1 mld (juz nie

ale przecież oni CHCĄ tam pracować. Skoro są na tyle głupi, żeby nie
potrafić nauczyć się 30 wyrazów po angielsku i w UK zmywać gary za 10
krotnie wyższą pensję, to jest to już naprawdę tylko i wyłącznie ich
problem. Nikt do pracy w fabryce nikogo nie zmusza.

> [...]
> moj gust niezwykle CHAMSKA odmóżdżająca i cięzka - jest to zgodne
> z prawem wiec kolesie sie zbytnio nie przejmują

załóż własną fabrykę, płać więcej. Najgorsi to tacy "poprawiacze świata".
Sam nic nie potrafi w życiu osiągnąć, a chce innych pouczać. Kowalski chce
pracować za 700 zł - to problem Kowalskiego.

Ops, Kowalski nie może założyć własnej działalności, bo mu tacy jak Ty
przypieprzą "solidarny" ZUS... No nic, widać jednak Kowalski musi pracować
w fabryce za 700 zł. Albo też może wyjechać z tego kraju socjalistów.

--
www.vegie.pl

50. Data: 2007-10-05 16:38:29

Od: "LEW" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj, nie nie nie. Oni zarabiają 1500 zł, zaś siła nabywcza ich zarobków to

oj nie nie nie oni zarabiają niestety minimalną ustawową - byly jakies
strajki moze cos sie zmienilo - gdyby ziomkowie z wyszszych szczebi
mogli ich poganiac batem to by ich poganiali - moj ojciec twierdzi ze
to działa na zasadzie piramidy koleś wyżej 'pogania' tych niżej jakby
'nie w swoim imieniu' a w imieniu 'kogos z góry' albo też 'zasad z góry'
(typu wydajnosc, efektywnosc) a ten ktoś z góry twierdzi ze nikogo nie
pogania i wszystko jest dla wszystkich ok - mimo ogolnego fabrycznego
zezwierzęcenia.

Ale powiedzialem nie lubie o tym pisać bo to jest pisanie nie w
moja ulubiona stronę ;-) Nie chce mi sie tego tłumaczyć - po prostu
krótko mowiac taka polityczna dysputa odbiera mi rozum (zastępując
go adrenaliną lub czyms takim). W moją stronę to by bylo np pozastanawiac
sie czy tacy ludzie co to wywierają taka presję na innych wierząc
ze tak trzeba pojdą do piekła czy też nie a jak nie to gdzie albo przede
wszystkim czy sam nie robie takich błędów jak tamci (albo analogicznych)
oraz ze powinienem o tym pomysleć i wyciągnąć dla siebie jakieś 'wnioski'
- ale obecnie jestem troszkę stłumiony - też głównie przez pracę.

Ale moze twoje (nic nie warte moim zdaniem) wypowiedzi polityczne
nauczyly mnie mimo wszystko jednej rzeczy albo poddaly do myslenia
o tym ze prawicowe podejscie jest podejsciem bardziej pragmatycznym
lewicowe bardziej idealistycznym - to duza zaleta strony prawicowej
jesli tak generalnie by bylo a moze tak byc (i w tym bym sie z toba
zgodził) ale to by popierać kare smierci, cięzki kapitalizm
ograniczenia swobody i wiele tych innych okropnych rzeczy - to
'powazna przesada'. :-/ Nie chce mi sie o tym mowić, jest to cholernie
nudne, polityki jest i tak za duzo, zle robi na głowę itp.

rzyg, blew (ziew)

js

Roza nawrotowa
Roza nawrotowa