edukacja doroslych

1. Data: 2003-04-22 14:36:36

Temat: edukacja doroslych
Od: "Regi" <r...@r...dip.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
czy sa wsrod was osoby, ktore zajmuja sie edukacja doroslych?
moze macie iformacje o dobrych ksiazkach lub innych materialach na ten temat
?

pozdrawiam
nowa w grupie
Regi

2. Data: 2003-05-05 15:11:40

Temat: Re: edukacja doroslych
Od: "aska" <i...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Regi" <r...@r...dip.pl> napisał:
> czesc!
> czy sa wsrod was osoby, ktore zajmuja sie edukacja doroslych?

i owszem:)

> moze macie iformacje o dobrych ksiazkach lub innych materialach na ten
temat

Co masz na myśli mówiąc materiały? Jakiś podręcznik obsługi do dorosłego?:)
Bo ja bazuję na doświadczeniu zwyczajnie.

A.

3. Data: 2003-05-05 17:37:27

Od: "agnus" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Regi" <r...@r...dip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy sa wsrod was osoby, ktore zajmuja sie edukacja doroslych?
> moze macie iformacje o dobrych ksiazkach lub innych materialach na ten

Proponuję : wejdź na stronę www.bn.org.pl ( to jest strona Biblioteki
Narodowej), tam wejdź
i otwórz Bazy MAK WWW i tam na tej stronie(która jest katalogiem
ksiażek) wybierz sobie
bazę ksiażek do 1978 roku i w daj hasło andragogika( andragogika to
inaczej edukacja dorosłych)
i będziesz miała całe spektrum książek na ten temat

Agnus pozdrawiam

4. Data: 2003-05-06 06:56:39

Od: "aska" <i...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnus" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> i będziesz miała całe spektrum książek na ten temat
>
> Agnus pozdrawiam

Oooops:)) Agnus, czemu ja Cie wczesniej nie spotkalam??? Tez sobie wobec
tego poczytam:))))
A.

Publikacje / Awans zawodowy / Akty prawne
Serwis
Szkola jezykowa prowadzona przez cudzoziemca
SGH-geografia
Matura z gery...